Mitt år 2008 - Juli

Denna månaden är speciell. Det var denna månaden jag bestämde mig för att sluta dricka alkohol närmare bestämt, exakt den 27 Juli slutade jag med alhokolintagen. Ni kan läsa närmare här om varför jag slutade. Ni som skrivit att ni trodde jag slutat dricka, det stämmer men kom ihåg att jag gör en årsresumé och att det var denna månaden jag slutade dricka!
Jag och Kenza kom hem från Kreta, brunbrända och snygga, en aning sletna med varsin pådragen mega förkyldning. Jag kunde inte prata på tre dagar och hade feber i en vecka. Endast en vecka efter hemkomst var det iväg igen för bådas del. Vi skulle nämligen till  Schweiz och se Tokio Hotel i Genéve för sista gången live detta året. Det var blandade känslor för vi visste inte när vi skulle få se dem igen uppträda igen. Hela året var så inplanerat med konserter så det känndes tungt men samtidigt väldigt, väldigt roligt! Denna konserten är oförglömlig liksom alla andra men denna är speciell, jag och Kenza lyckas alltid på något sätt hamna på första raden. Jag har väldigt många videos från denna konserten som jag tänkte lägga upp igen..
Innan konserten så kom Celine på besök till mig i Sverige, jätte trevligt. Jag festade och umgicks väldigt mycket med vännerna!



Resan och Konserten i Genéve (Schweiz)
Här kan ni även läsa min review från hela resan

Vi nattade över...


Kinzibinzi kramar om mitt ben ♥


Jag, innan insläppet  till arenan.. Vi hade inte ätit på hela dagen och hade sömnbrist.. Snacka om att man var trött, humöret vände dock direkt man kommit in i arenan och väntade på att de skulle komma ut på scen!


Såhär tight satt och stod vi i omgångar i över 7 timmar! SJUKT JOBBIGT men så värt de.
Dumma idioter till vakter som släppte in alla som kom samma dag, då de kom före oss
som sovit över men jag och Kenza lyckas alltid som sagt
att komma längst fram i vilket fall som helst!


Efter konserten.. Galna och svettiga med Georgs plektrum!



Ich brech aus (intro ca 1 min) (klicka upp alla videos för att se i HQ)


Letzte Tag


1000 Meere


Schrei


Leb die sekunde


Wir sterben niemals aus


Totgeliebt



Live bilder från konserten











Här är en video på mig och Kenza påväg hem till mig igen... (Klicka upp för att se i HQ)


Jag och Anna på Emelies 19 års fest


Gajic och jag på Helsingborgsfestivalen


Anna, Gajic, jag och Carro på "barfota"


Sista kvällen av Helsingborgsfestivalen då vi drog till Wallmans


Jag och Anna, min sista kväll med alkohol i kroppen


Samma kväll ute på Wallmans


Goda (sena) frukostar på balkongen


Åkte även till Malmö och shoppade en del..
 

G2 / Gosia skriver:

Åh, jag mår fan dåligt varje gång jag ser dina bilder från TH konserter. Blir så himla avundjusk så det är nästan pinsamt! haha

2009-01-09 Kl: 00:58:23
URL: http://gosias.blogg.se/
G2 / Gosia skriver:

Åh jag vet! De är otroligt snygga... har föröskt hitta vad det är för märke, men tyvärr utan framgång.

Och btw, bara det är fina tuttar så gör det mig inget! Haha vi kvinnor borde vara stolta! Eller nåt :P

2009-01-09 Kl: 03:09:56
URL: http://gosias.blogg.se/
SORA skriver:

EY! den sista bilden kommer jag ihåg! var när vi hade varit i malmö bb!

2009-01-09 Kl: 07:24:11
URL: http://sorax.blogg.se/
Sarah A skriver:

en dag maria, så ska vi se TH ihop. Jag längtar som en tok!!!!! <3

2009-01-09 Kl: 08:32:12
URL: http://sarriis.blogg.se/
Isabelle skriver:

Jag är så sjuukt avundsjuk på konserterna!! Är det inte jobbigt att stå längst fram förresten? Alltså pga. alla människor. Jag var på en konsert med 30 000 pers. en gång o jag klara typ 50min sen var jag tvungen att bäras ut..och det kändes ju väldigt kul när jag köat i 8 timmar. Hur är det attt vara nykterist då? Jag menar hur "tacklar" du problemen som uppstår? Inlägg om det, tack ;)

2009-01-09 Kl: 14:20:32
jessica skriver:

alltså, jag förstog inte. Dricker inte du alkohol nu mera eller va det bara under sommaren? :) förståg inte inlägget du länkade till heller (a)

2009-01-09 Kl: 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0