Laddade?

Halloo Schatzi's! Jag tänkte slänga i hop ett inlägg snabbt här, först ville jag göra en "årsresumé" idag men det hinner jag verkligen inte med, ska vara hos Tirre vid dem tiden och jag kom nyss hem från en sväng runt på stan med Carro, jag har inhandlat lite inför kvällen bla. partyhattar och ballonger! Även middag tills i morgon för då kommer mormor på besök. Handlade en alkoholfri champagne på systemet också, den ska vara supergod sägs de, lite dyrare så hoppas den är god. Även redbull tills ikväll också, får väöl ta och dricka någonting nu när de andra ska supa.

Ni är många som frågar vilken mascara jag använder, jag tycker ni borde ta er en titt i mina kategorier och gamla arkiv, där är de flesta frågorna ni ställer faktiskt. Ni som vill veta vilken mascara jag använder kan läsa här, där har jag även förklarat hur jag applicerar den. Så ni kan läsa där helt enkelt, alla mina skönhetstips och shoppingar m.m ligger i den kategorin, där kan ni kolla allt som har med de att göra! Jag såg en rolig grej när jag kollade runt på lite TH bloggar, där jag handlade mina silvriga leggins i USA på Tyson's i DC, den klädesaffären heter "wet seal" och där har de fått in en TH tshirt, den fanns inte när jag var där så antagligen har de fått in den nyligen. Hihi!

Nä, vet ni vad? Nu ska jag ta och göra mig i ordning inför kvällen, innan jag sticker hemifrån hinner jag förhoppningsvis lägga upp min nyårsoutfit. Om inte så lägger jag upp den hemma hos Tirre om hon inte misstycker. Haha! Ha en treeevlig kväll alla läsare och sup inte för mycket, tänk på mitt alkoholinlägg *puppy eyes*! Jag är bara rädda om er..


Küsse, Mirris



Nyår 2007 hos Johanna

Isabelle skriver:

Hoppas du får en härlig kväll! :D Gott slut/Gott nytt år! :)

2008-12-31 Kl: 15:32:54
dilnaz skriver:

Gott nytt år på dej Mirre =D <3

2008-12-31 Kl: 15:48:27
URL: http://diilnaz.blogg.se/
Anna skriver:

Jag dricker inte heller ikväll. Vi ska fira tillsammans med mina och sambons föräldrar, äta lyxig middag och leka med våran lilla tjej som firar sitt första nyårsafton! Hoppas ni får det trevligt ikväll! Gott nytt år!

2008-12-31 Kl: 16:32:09
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Anonym skriver:

man ska ju inte supa på nyår, fattar inte det!

Själv dricker jag aldrig :)

2008-12-31 Kl: 16:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0