Ying Yang Twins ft. Pitbull

"SHAKE"

Härlig låt, fina, fina minnen från skoltiden då vi dansade som mest.
Mina kära dance homies Amra och Mariam dansade till denna i gymnasiet.
Vi satte även ihop ett coolt nummer med blandade Rn'B låtar, vi rockade!
Synd att jag inte har det på film.. Som jag nämnde i ett inlägg tidigare
 så var öppningslåten "I like big butts" Hehee.. Så jäkla ballt gjorde vi de.


Sophie skriver:

Hej Mirre! Asså jag vet inte om det kanske ska vara så men på min dator står det längst upp i hörnet "sidan har malaria klicka för att läsa mer" är jag ensam om det eller hör det till designen?:P

2009-05-03 Kl: 18:20:35
URL: http://sofijhuw.blogg.se/
Jenny skriver:

Hellu Världens Coolaste Brud...=)

En liten fråga till dig som är konsert van...

Jag ska gå på P!nks konsert i Nov...Såg att du också skulle det...

Dock ska jag gå själv...Inte superduper skoj kanske..Men who cares..Pink är ju inte i sverige varje dag direkt..Och har man varit ett fan till nån så pass många år så måste man ju självklart se dom live...



Men till min fråga nu då..jag har ståplats...ja, parkett...

O min fråga till dig..Som jag vet har köat utanför konserter många gånger(följt din blogg länge) är om du kan svara på ett ungefär hur länge man bör köa innan en konsert för att komma så långt fram som möjligt...



Har du parkett??När tänker du börja Köa??



Ha det toppen Bruden...



Kram BlondeAmbition

2009-05-03 Kl: 18:58:39
URL: http://blondeambition.webblogg.se/
Madelene skriver:

Hoppas du har en bra dag!

Kolla gärna in min nystartade blogg som handlar om en 17årig tjej från dom mörkaste skogarna i småland.

Intresserad av Design, Mode, Musik och givetvis foto! Lämna gärna en kommentar efter dig!



www.mallesplace.blogg.se

2009-05-03 Kl: 20:00:00
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0