Fierce nails

Bjuder på några bilder på mina fina naglar, för tillfället har jag inga långa längre. jag måste låta dem vila. Ens egen nagel blir helt fuckad av att ha massor av gelé och lim på.. Stackars alltså. Saknar dem som bara den ändå, funderar på att skaffa snart igen så fort mina riktiga ser okej ut. Jag hade för det mesta svarta eller silvriga naglar men de turkosa är fabulous!


  
  
  

Anonym skriver:

Ville bara säga en sak:



Dina egna naglar kan inte skadas av lösnaglar (professionella som görs på salong!) eftersom att naglar är dött och inte lever, så behöver aldrig nageln ta en paus från lösnaglar för att få "andas" do you get it? Det är bara om lösnaglen släpper längst ner så att fukt kommer in som nageln kan skadas.



Så kör på! :)

2009-05-21 Kl: 14:44:42
MIRRE skriver:

Anonym: isåfall måste jag missförstått, men mina naglar såg iallafall bättre ut innan jag började med lösnaglar och så :) De är mycket tunnare nu och skörare.. Aja, jag får väl köra på då.. Vill ha det ! :D

2009-05-21 Kl: 14:48:12
URL: http://miirre.se
Sofia Vienna skriver:

gillar dom på tredje bilden bäst, ska också fixa mig ett par sådana hade jag tänkt :P är fortfarande jätte kär i dina ringar, ge mig ;)

2009-05-21 Kl: 15:37:13
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Anonym skriver:

Fina naglar :D

blev som en påminnelse för mig att jag måste prova på olika modeller till balen, haha.



www.marittas.blogg.se

2009-05-21 Kl: 18:23:51
elin skriver:

så snyggt! o ge mig dina smycken :)

2009-05-21 Kl: 22:09:41
URL: http://elitols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0