Tirre är här

Heeey bloggen!
Sorry för dålig uppdatering men idag kom min vän Tirre över, hon har ju bott i Umeå och gått balettakademin där. Jag ville överraska henne med sminkning och fotografering så vi har hållit på hela dagen, de blev över förväntan bra, blev jätte nöjd med henne som modell också! Riktigt roligt. Bilderna får ni se senare som vanligt.. Vi ska kolla på dem nu och välja bort de som inte blev så bra så som när hon blundar och så.
Snart blir det även pannkakor, mamma är i full gång med att göra dem nu, gott med nutella på och grädde, yumm!! Hoppas ni haft en bra dag allihopa. I morgon blir ännu en full dag, jag ska sminka några tjejer till deras projektarbete och sen ska jag träffa vänner och packa inför min och Cicis resa till siesta, vi ska nämligen dit och lyssna på banden som ska spela! Ska bli grymt!!

Puss!



Min älskling och jag -06

Anonym skriver:

shit så vacker du är :)

2009-05-26 Kl: 22:27:03
URL: http://wwww.amrasss.blogg.se/
Caroline skriver:

ska du till siesta? Vilken av dagarna?

Där bor nämligen jag haah (y)

2009-05-27 Kl: 13:07:18
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0