Svaren del 1

Vilket ögonmake-up är snyggast om man har blåa ögon och svart hår?
Svar: ORANGE! Så jäkla snyggt. Om du inte vågar en orange kan du köra på liknande eller jordnära färger även brons.




Undrar vad du tycker om Bill och Toms nya stilar? (särskillt Toms :P)
Svar: Jag älskar Toms "nya" stil. Denna frillan passar honom bättre och perfekt enligt mig ;) ... Han är så snygg!




Vilken är din naturliga hårfärg?
Svar: Jag är ljus brun/röd men den färgen får jag nog aldrig tillbaka igen, har färgat det i så många år nu.. Hehe 





Först vill jag bara säga att din blogg är verkligen jätte bra, här kommer min fråga, hur många år skiljer det på dig och din lilla syster ?
Mimi heter hon va ? =)
Svar: Tack =) Min syster är 18, så tre år skiljer det men Mimi heter hon inte, Mimi är en av mina vänner. Min syster kallar jag för "Molle"




Vad ska du göra sommar?=) Ska du åka utomlands?
Kram din blogg är grym!
Svar: I sommar har jag ingenting planerat alls, jag vill resa med min mamma, vi har planerat det ett tag nu att vi skulle åka någonstans. Annars ska jag träffa vänner, jobba, slappa på beachen här i Helsingborg. Älskar Helsingborg på sommaren! Helt fabulous att bo här.




Röker du ellre har du testat? i sånafall, varför?
Svar: Nix, räker inte men har testat, antagligen för att jag ville testa tråkigt nog.




Vad är det bästa med Kenza?
Svar: Att hon är lika galen och spontan som jag. Vi har haft kanonbra resor tillsammans!



Vilken är din favoritaffär och var handlar du mest kläder? ;)
Svar: En av mina favorit affärer är H&M for sure men även Gina Tricot och Carlings




Vad är meningen med livet?
Svar: Att man ska vara lycklig och göra det man brinner för.




Vilka konserter har du varit på förutom alla Tokio Hotel konserter? ;)
Svar: Beyoncé nu senast men annars bara några små klubbspelningar med bla. The Sounds, Von Benzo och på rixfm festivalen.. MER KOMMER! ;)




Hur många piercingar har du, och vart någonstans?
Svar: Jag har sex styckna varav fyra i öronen (en tragus, två helix och en rook) sen har jag tungan och bröstvårtan.




Jag funderar på att färga håret rött, men är rädd att kläder och smink blir svårt att matcha med en så stark färg. Hur gör du?
Svar: Det är inte jättesvårt, jag kör väldigt mycket på svarta kläder (vilket är min favoritfärg på kläder). jordnära så som beige, brun och sand går också bra!




Vad är din största dröm/mål? =)
Svar: Att fortsätta leva lyckligt, ha drömjobbet som en berömd makeup artist eller som en känd skådis (en liten hemlig dröm jag har, hehe). Samt att få jobba inom musik och då menar jag inte att jag ska sjunga eller producera musik utan att få vara delaktig i att få fram musiken till utomstående så som fans och icke fans.




Vilket C.A album är din favorit?
Svar: Stripped


Hey Mirre,
I really like your blog and I read it daily. My questions; Do you have any tips for hair removing on legs? Any cheep methods/brands you can recommend? And will you soon make some easy tutorials for nice make up looks, when you don't need other make up than just the basic? (:
Answer: I'm a big fan of the pharmacy products here in sweden, they have great stuff. I bet they got it where you live too in your pharmacy. And to your other question, that is something I've been thinking on and will do it soon I think. Thanks! ;)




Hej! Jag undrar om du kan göra ett inlägg om din "danshistoria"? :) Hade varit kul att läsa! Om tävlingar, prickar och hur du tog dig upp i klasserna :)
Svar: Ja.. Jag har faktiskt väldigt mycket om just hur jag tog mig upp osv i min danskategori.. Men jag tänkte göra ett sådant inlägg, har bara inte blivit av än..


Vad tycker du om Tokio Hotel just nu? Någon förändring på bandet? Tycker du att dem svikit sina fans i skandinavien?
Och! en sista! Vad tycker du om Bills hår?
Svar: Jag har inte släppt taget om dem, ingen förändring alls. Jag älskar musiken lika mycket fortfarande om inte mer! Och jag vill inte påstå att de svikit fansen här i sverige, det är inte Tokio Hotel personligen som bestämmer vart de ska turnera och signera utan deras angeter. De kommer till oss i Sverige snart. Den som väntar på något gott... =)

Om jag ska vara ärlig så saknar jag lejonmanen på Bill! Men jag förstår honom, vem vill ha samma frisyr hur länge som helst? =P






Skulle gärna vilja sommarjobba med dig, finns det någon chans?
Svar: Ingenting som är omöjligt men då blir det en praktik som jag funderat på att ha i sommar någongång jag har mycket att göra. Eller du under balen då det är många på en dag. Du kan maila mig på [email protected] om du är intresserad och berätta lite mer om dig själv och varför du vill praktisera..




1. vad tycker du man ska ta först, en kille som man typ är tillsammans med som är snäll&ärlig, eller en kompis som har sårat mej en massa förr?
2. ska du köpa tröjan tokio hotel har designat för H&M?
3. finns det några läsare som du har fått bättre kontakt med än andra?
Svar: Man ska aldrig ta pojkvän/flickvän  före vänner men i detta läget låter det som om man borde göra tvärt om. Även vänner försvinner, inte bara förhållanden. Tyvärr! Jag har inte upplevt detta och svårt att säga. Jag har ingen aning om hur nåra vänner ni är och hur ni känner varandra osv.. Du ska följa det som känns rätt inom dig, det är viktigast!
Den tröjan som Tokio Hotel designat kommer säkerligen att köpas, dock i killmodellen eftersom jag diggar lite större tshirts..
Inte direkt, endast de få som varit hos mig då jag gick utbildningen i Malmö, då de satt modell för mig.




1. Jag är målvakt i ett handbollslag, blev det för några månader sen faktiskt.. men jag måste bli vigare! något tips?
2. Om du var en kille, vad skulle du vilja heta då?
3. Finns det något som du aldrig, någonsin skulle lyssna på?
Svar: Du måste ha självdiciplin och verkligen vilja bli vigare annars går det inte. När du stretchar räcker det inte heller med två minuter utan det ska vara länge och varje musikel för sig på många olika sätt. Det finns jättemånga bra instruktioner på internet hur du kan göra.
Om jag var kille skulle jag vilja heta precis vad jag vill döpa mitt framtida barn till (om det så blir en kille) vilket är Zacharias. Det har jag velat sedan jag gick i femte klass. Hihi!
Ja, DANSBAND. Usch och fy!




Om du var tvungen att åka till en öde ö, och du endast fick ta med dig en vän, en familjemedlem, en kille/man, en smink produkt, dricka och snacks; Vilka och vad skulle det bli?
Svar: En vän, Terése (min bästa vän), en familjemedlem kan jag inte välja, jättesvårt. En kille, det skulle utan tvekan vara Georg Listing och en smink produkt skulle vara "Bare Minerals" foundation, dricka och snacks? Limevatten och godis. Vilken rolig fråga =D




Har du färgat håret hos frisör? Älskar din färg :) kram
Svar: Yes, hos en frisör. Tack! =)




Är det inte coolt att sminka folk?
Svar: Jo, väldigt coolt och roligt. Man får träffa så mycket folk hela tiden och man lär känna nya människor och skapar nya kontakter. Viktiga kontakter framförallt som kan vara början på en väldigt bra karriär.




Är det coolt att vara kenzas vän?
Svar: Mycket coolt! Haha.. Skämt o sido, vi är vänner och jag ser inte det "coola" i att vara vän med någon direkt. Vi är bra vänner helt enkelt, vi klickade direkt!




Om du skulle få modelljobb,skulle du ta det då?
Svar: Självklart, om det skulle hända så varför inte. Älskar att se resultatet i en bild!


Niki skriver:

OH vad roligt:D !!

Lycka till !



Ha det bra!

2009-05-15 Kl: 13:09:10
URL: http://nikideluxe.blogg.se/
Anonym skriver:

kan du inte visa lite utan din piercing som du har bröstvårtn? e nyfiken på att se

2009-05-15 Kl: 16:04:25
MIRRE skriver:

Anonym: Verkligen inte.. Det finns andra om du söker på google :P

2009-05-15 Kl: 17:08:39
URL: http://miirre.se
Addie skriver:

I'm listening to Christina's 'Stripped' album right now, haha. <3

2009-05-15 Kl: 21:56:19
URL: http://adddriels.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0