På stan

Sitter just nu och håller syrran sällskap på hennes jobb. Ska snart hem och möta upp Lisa, vi ska hyra film och köpa pizza med mammi. Jag hälsade på Carro lite innan, vi gjorde varsin god smoothie med jordgubb och lime, supergott blev det! Härligt att kunna vara på vissa ställen som här där de har trådlöst internet, jag snor antagligen av grannen som bor över eller i affären bredvid, här finns inget internet iallfall, hehe.. Bjuder på två bilder nedan som vi tog alldeles nyss från butiken. jag har parkering en liten stund till sen drar jag hemåt. Puss!


Syrran is hot


Jag och Molle

Angelica skriver:

hoppas d har haft en bra dag ! :)

2009-05-14 Kl: 23:06:01
URL: http://enligtangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0