Lose Control


Waldo's People - "Lose Control" Eurovision 2009 Finland's bidrag!
Det är någonting med denna låten som är så himla bra. Jag diggar den! Antagligen för att den har det dära disco dance beatet i sig. Jag som fd. tävlingsdansare har det fortfarande i min kropp, jag vill bara hoppa upp från stolen och dansa som en galning. Stilen är som E-types musik.. Den kommer säkert toppa listorna! Jag tror ärligt att denna låten kan vinna. Vi sitter just nu och kollar på semifinalen, Finlands bidrag kommer snart.. Ska bli spännande att höra den live


isabelle skriver:

den är ju dock mycket bättre på videon än live. fast den är jävligt bra. den och norges bidrag tycker jag är bäst! :) av dom jag har hört alltså.

2009-05-12 Kl: 23:01:30
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Anonym skriver:

det är e-types producenter som har gjort låten (svenskar). tror till och med e-type själv var med och hjälpte till på ett hörn.. så det är inte så konstigt att det låter likt ;P

2009-05-12 Kl: 23:47:23
Mimmi skriver:

Hej jag e från Finland, roligt att du tycker om vårt bidrag ;) Men den höll inte på scene.. vad hände? Jag tror att Finland kommer i topp fem men vinner inte..det gör AZERBAIJAN! <3

PS: du har mitt drömjobb :D

2009-05-13 Kl: 10:58:12
URL: http://mimmishemligheter.blogg.se/
Siri skriver:

det låter väldigt mycket som E-type. men den är bra! :)

2009-05-13 Kl: 11:28:02
lillstrumpan skriver:

Jag kollade också semifinalen igår och tyckte inte att Finlands bidrag var särskilt bra, men på denna videon som du lagt upp låter det mycket bättre. Synd att den inte höll live.

2009-05-13 Kl: 12:52:51
. Pjumas . ♥ skriver:

Men tyvärr blev vi sist... Ingen vist för Finland i år!

2009-05-19 Kl: 17:13:17
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0