let's play a love game, play a love game

Degen i soffan har inte rört sig mö idag.. Jooooo litta har jag väl varit uppe men inte utomhus iallafall, någonting måste hända inom en snar framtid or else I will lose control.. Jag kan inte sitta inne och mögla. Jag vill dra iväg, utomlands. Jag behöver det, hitta på massor av roligheter. Nästa vecka redan händer det en rolig trip, får mer info om det i morgon så då bör jag inte vara lika rastlös som jag är nu. Det händer för lite i mitt liv just nu, bara för det var så stressigt i skolan så var man vad vid att alltid ha saker och ting och fullt upp.
Om en vecka kan man bada i vår pool vi har hos pappa, jag nyttjade inte det en enda gång förra sommaren.. Eller vänta, den var nog inte öppen heller för den delen, haha. Pappa och dem var bortresta i Thailand hela sommaren så nu förstår jag varför men denna sommaren ska det fan badas. Jag funderar på att ha en grillkväll med massor av vänner här någongång. Vore så mysigt, det hade jag på avslutningen i 2an på gymnasiet (det var tider de). Vi hade så roligt här då! Ja det är en sak jag ska skriva upp iallfall.
Vi ska alldeles strax kolla en film, ingen aning om vilken pappa nämnde bara skräck och det är jag med på. Jag älskar skräckfilmer, det är någonting alldeles extra med dem. Men rysare än något annat, jag gillar inte där de poppar upp någon nasty knivhuggen docka mitt i allt, dock är Saw en lite rysa raktig film men det är faktiskt en av de bästa filmerna jag sett, alla i serien. Författaren av filmerna är grym, jag gillar att man måste tänka ordentligt vad som egentligen händer och inte bara att det är massor av blod och köttiga grejer utan när det även är en tankeställare, annars hade den filmen bara varit slakt.. Hahaha!


Puss på er,
Mirre

Lady Gagas fanblogg skriver:

vet du någon bra sida där man kan ladda ner uppträdande och liknande med christina aguilera?

2009-05-19 Kl: 22:14:39
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Gina skriver:

hm sno? Jaså på vilket sätt?

2009-05-20 Kl: 00:31:32
URL: http://jejna.blogg.se/
makeupsex skriver:

sv: Urban decays Primer potion är helt klart bäst, men den finns ej i butik i sv. Men annars kan du testa MACs prep n prime! Gjorde en primer-recension nyligen som du kan kolla in annars http://www.makeupsex.devote.se/blogs/1860950/primertest.htm

lycka till :)

2009-05-20 Kl: 01:58:40
URL: http://makeupsex.devote.se
Lady Gagas fanblogg skriver:

aha ok jag vet ju den där sidan christina video place,den är bra.

2009-05-20 Kl: 10:58:30
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0