Last day @ S!esta

Jag och Cici sitter och chillar lite på rummet, vi åt frukost för en timme sen och jag håller på att ladda upp lite bilder från igår på Mando Diao. Lite senare kommer bilder på Lazee och Placebo, tyvärr fick jag inte många bilder på Placebo dels för att Lazee var samtidigt på en annan scen och jag ville ha några bra bilder på honom och att man inte fick gå framför scenen då Placebo spelade, ingen aning om varför! But thats how it is.. Snart ska vi börja göra oss lite i ordning sen ska vi ner till festivalen och kolla på Dead by April! Ska bli så roligt att se dem live.
Igår såg vi somsagt samtliga nämda band ovan och Mando Diao var magiska, deras spelning var gårdagens höjdpunkt, speciellt då de spelade sista låten "Dance with somebody" och hela publiken dansade och var glada.. Kolla MTV bloggen för bilder på Mando Diao! (kommentera nu så jag blir glad!!) Hoppas ni får en bra helg, vi har det jättebra här. Det är lite kallt på kvällarna efter tio men man klarar sig. I morgon ska vi hem, jag skulle gärna stanna här lite till, det är så mysigt med alla bra band som spelar. man upptäcker nya och kollar på dem man vill..

xoxo, M


Grattis killar till cometen!!

Uma skriver:

GRATTIS! :D <3

2009-05-30 Kl: 12:50:42
URL: http://umapuma.blogg.se/
Amiee skriver:

AHA I love how they recorded the award the same time as the TRL one XD

2009-05-30 Kl: 18:53:54
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0