I'm home and I'm dead

Så sjukt trött är jag att det inte är sant. Sitter här i köket hos pappa och kollar ut på de fina vädret, borde vara ute och bada i poolen men nej jag orkar verkligen inte. Vill bara gå och lägga mig. Sömnen har inte varit dem bästa dessa tre senaste nätterna men kul har vi haft iallafall. Mamma hämtade mig i stan och släppte av mig här medan hon är hos mormor sen ska jag till mamma igen och äta god söndagsmiddag. Nu ska vi äta fruktsallad, jag bloggar igen när jag kommit hem om jag inte somnat.. =P

xoxo, M


 
Tog en bild på fruktsalladen och vattnet nyss.. Frestande va?

sofie skriver:

Ser gott ut :P



Du verkar vara en härlig tös;)







Vill du få presentkort på ett lätt sätt :)

Isåfall bli medlem och börja samla i hop poäng lätt och sedan kan du få presentkort från Kicks, H&M eller Åhlens eller Nelly och om du blir medlem nr 200 000 på sidan så får du ett presentkort på valfri butik på 5000kr

De har tävlingar och man har vunnit tv, kamera, presentkort på 1000kr m.m.

En jättebra sida, nästan för bra för att vara sann :)



Det finns både tjejer o killar, forum och annat skoj...



Allt är gratis och fungerar 100%.

Max 1 konto per person.



Värt att testa



Gå in på länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=7308



Finns även en sida som är till för skor :)

Så vill du få gratis presentkort från din sko, Bianco gå in på länken och bli medlem, det är också Gratis!

Max 1 konto per person.



så gå in på länken



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1508



Finns även för kläder :)

Från H&M, JC eller Gina Tricot eller Nelly så samla i hop poäng det är enkelt och gratis gå in på:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2589



Så sista nu finns även om man är intresserad av dator m.m.

Presentkort från Siba eller Onoff.

Allt är gratis och fungerar 100%.

Max 1 konto per person.



gå in på länken



http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=3547







Tror du inte att detta e sant så finns det en sida med Referenser där du ser bilder på andra som fått och vunnit :)

2009-06-02 Kl: 00:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0