Hos Louice

Hellu!
Just nu sitter jag hemma hos min lilla sjukling Louice, jag har precis lämnat av Mimi vid bussarna, saknar henne redan.. Men vi får ses snart igen. Jag var sjukt trött i morse, men upp var jag tvungen att gå för att inte komma försent till bussen som gick vid elva i morse. Idag ska jag fixa lite grejer, bla. lämna tillbaka en klänning och byta mot en ny som jag såg igår, en väldigt fin svart tight klänning med dragkedja fram från H&M som dessutom är lite billigare.
Gårkvällen spenderades med "Ice Age 2" och massor av godis och chips. Vi kollade även på "spårlöst" och lite av "tonårsliv". Som sagt, två väldigt bra program som går just nu.
Eftersom Louice inte kan göra någonting för hon har opererats så sitter vi här hemma hos henne framför TVn och kollar på MTV. Det behövs ibland, man måste ta det lugnt. Ohh.. Jag är så avis på henne för hon ska se Beyoncé på måndag i Göteborg. Jag och min syrra skulle egentligen gå också men det blev inte av för vi ville ha sittplats och där fanns bara väldigt dåliga platser kvar. Jag vet att det räknas bara att ha varit där men man vill självklart se lite också. Hehe! Det finns några ståplatser kvar, om man ångrar sig dessa få dagar som är kvar.

xoxo, M

Jennifer Makeup artist skriver:

Jag har frågat om det är ok, jag har ju tänkt på att om de snor bilden, så står det ju namnet på. Sen även tänker jag ju på att då vet de vilken som har gjort bilden & kan i sin tur ge mer jobb...

2009-05-05 Kl: 15:07:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0