frulle

Just nu sitter jag och kollar på "Top chef" på TV3. Man blir så sugen på en god frukost så jag valde att göra lite nyttigare och godare än vanligt. Yes, detta är frukost. Skönt med sena sådana, hehe. Jag älskar att gå upp sent och sitta själv och njuta av frukosten framför TVn. Senare ska jag höra av mig till Carro och se om vi kan hitta på något roligt idag. Är fortfarande trött efter i lördags. Vill bara sova egentligen men det går ju inte. Okej de sa just "poker face" i en mening på TV, jag reagerade direkt, självklart kommer inte Gaga.. Haha, jag är störd!

xoxo, Mirre

 


Yummm!

s skriver:

söt du är (:

2009-05-19 Kl: 13:00:34
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0