Dagens fråga

Hur hade du reagerat om du gått förbi din absoluta idol på gatan?



Asså.. Jag vet ärligt talat inte vad jag gjort om jag skulle typ gå in genom dörren och Christina Aguilera går ut.. Jag hade nog varit i chocktillstånd och inte kunnat röra mig i flera dagar, hahaha. Eller helt åt andra hållet och frågat om en autograf och bild med henne. Om det skulle hända, oh gud! Jag hade varit världens lyckligaste resten av mitt liv.

isabelle N skriver:

jag hade nog blivit helt chockad o pekat o sagt något i stil med "äh, nämen det är ju du" (ja på svenska även om personen inte var svensk) och sett ut som ett ufo och råstirrat.. x)



kanske inte min önskade reaktion men den ärliga versionen. x))

2009-05-18 Kl: 16:10:39
anna skriver:

känner exakt likadant om CA.. skulle fan dö om jag såg henne.. skulle förmodligen bara stå och stirra helt chockad. haha..

2009-05-18 Kl: 16:29:52
Samina skriver:

''ÅHMAJGUD!''

är förmodligen vad jag hade tänkt om georg listing hade gått förbi mig på gatan.. men sen hade jag försökt spela coool lugn, och gått fram och snackat med honom, jag tror att han hade blivit lite förvånad av att jag nt skrikit och gråtit hysteriskt xD

2009-05-18 Kl: 17:07:36
Antonija skriver:

Haha det har faktiskt hänt mig en gång x)

En av mina "idoler" gick förbi mig och mina 2 kompisar.

Jag bara skrek tyst till mina kompisar ngt som "Åh herregud, herregud, det är han, det är han, det är han."



Jag tror det är en av de mest vanliga reaktionerna ;D

2009-05-18 Kl: 17:21:01
URL: http://eacjonsson.blogg.se/
jaqueline skriver:

det hade då varit Bill Kaulitz !

Jag hade säkert svimmat eller nått.

Men, först skrikit rakt ut, tagit upp kameran,

ringt mina kompisar som är TH fans och berättat, och sen lugnt försöka gå fram och fråga om autograf.



I love Bill Kaulitz !!! <3

2009-05-18 Kl: 17:34:22
URL: http://jaqeiii.blogg.se/
Emma skriver:

Jag vet faktiskt inte hur jag skulle ha reagerat om jag mötte TH. Jag skulle nog försöka att vara lugn och inte skrika rakt ut. Chockad skulle jag ha blivit iallafall! Sen skulle jag nog inte ha fattat någonting förrän dom gick därifrån eller nått...:p

2009-05-18 Kl: 18:22:08
URL: http://eemmman.blogg.se/
Anonym skriver:

Min största idol är Robert Pattinson och Kristen Stewart, jag älskar de lika mycket!

Jag skulle bli chockad (som fan!), men sedan skulle jag försöka följa efter och hitta en "öppen lucka" så att jag kan gå fram och fråga efter en autograf och en bild. Och kram, hehe. :) Sedan skulle jag försöka prata med de så mycket som det gick. Men om det kryllade av fans så skulle jag nöja mig med en autograf. Om det är omöjligt för en bild.



Guuud! Jag tror jaag skulle dö!



www.marittas.blogg.se

2009-05-18 Kl: 18:36:35
Anonym skriver:

Jag älskar henne just lika mycket som du. Jag hade faktiskt turen att få träffa henne då hon hade show i Globen för några år sedan. Hon bodde på hotellet jag jobbar på, och jag var uppe på rummet för att hjälpa henne med en grej. Jag höll fan på att dö, det trista är ju att vi inte får be om autograf eller bild med våra gäster, men minne för livet har jag eftersom jag fick prata lite med henne...världens gulligaste människa. Jag höll fan på att börja gråta

2009-05-18 Kl: 20:01:51
Zelly skriver:

Kommentaren om min träff med Christina var jag ;)

2009-05-18 Kl: 22:19:23
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Linnéa Eriksson skriver:

Jag var på väg hem från stan, när jag bara skulle hämta upp en sak på Barney's (bodde i USA då,) och där shoppade hon ;) Hon frågade min syster om dem hade en tröja i en annan storlek, fast min syster jobbade inte där xD Sen sa hon typ, oj, sorry ;) Så började vi prata med henne, och sen gick vi och fikade :D Min andra syster var nämligen hennes stylist förut. och sen fråga hon om vi ville komma hem till henne på lördagen för att hon skulle ha halloween party :)

Och nu är vi ganska bra vänner med henne :)

Ska faktiskt hälsa på henne och andra vänner i sommar ! :D

2009-05-19 Kl: 13:53:20
URL: http://leasplace.devote.se
PETRA AKA SHORTY skriver:

Jag hade nog bara stått och glott! blivit handlingsförlamad typ:P

2009-05-19 Kl: 19:10:23
URL: http://pey.blogg.se/
Caroline skriver:

Jag skulle verkligen bli chockad, men lugnat mig sen och gått fram och frågat om autograf, annars lär man ångra sig resten av livet ! ;p

2009-05-19 Kl: 20:41:55
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Carro skriver:

ahaha,

ja skulle nog ha gått förbi som vanligt,

sen ba, nej men vänta de där va int rätt xD

2009-05-20 Kl: 00:43:42
URL: http://carrolundstrom.blogg.se/
Keeva skriver:

åååååh, jag vet inte vad jag skulle göra. Jag skulle inte våga gå fram till henne men sen ändå så skulle jag vilja. Jag skulle inte veta vad jag skulle göra XD ääääälskar henne så himla mycket, vackraste kvinnan !!

2009-05-20 Kl: 17:46:05
URL: http://kiiviie.blogg.se/
Ayumu skriver:

Mina största idoler är ett band som heter An Cafe. Om jag såg dom på stan skulle jag nog hoppa på dom och krama dom :) Jag skulle också börja gråta. Men det gjorde jag också när jag träffade dom i Mars!

2009-05-21 Kl: 18:24:23
URL: http://xxchiyumu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0