Bilder från dagen..

Dagen spenderades med Nesrin, en god vän till mig. Vi tog en dricka på espresso house och gick runt lite i stan, hälsade även på syrran som jobbade idag också. I morgon händer någonting riktigt roligt och stort för mig, kan inte säga mer än att jag ska möta en internationell artist. Ni kommer få veta mer om detta i början av nästa vecka då allting är "öppet". Ska bli sjukt roligt iallafall och jag ser framemot detta väldigt mycket. Jag överraskade min vän Nesrin med detta och hon följer med mig i morgon. Hon blev så glad!! Nu ska jag lägga man och slappa framför TVn, min vän Louice skulle ut idag så vi får se om jag hänger med dem eller stannar hemma.


Nesrin ♥


Jag i parken





Puss & kram

mandy skriver:

snygging!!!!!!!!

mirre du måste ringa mig eller logga in på msn, i have plans!

2009-05-15 Kl: 19:45:38
URL: http://mandywuhu.devote.se
Sofia Vienna skriver:

fina bilder (:

hoppas morgondagen går bra!

2009-05-15 Kl: 21:52:44
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
isabelle N skriver:

åh va spännande!! :) Ha så roligt!!

2009-05-15 Kl: 22:59:32
IdaA skriver:

Hejsan. Igår den 14 maj så börja jag lyssna på Monssoon eller hur den låten stavas med TH! Och jag måste bara säga att jag nu har totalt fastnat för dom. jag vet inte så mycke men jag har suttit hela natten och läst allt om TH på din blogg. men jag skulle vilja om du kan skriva ner forum och deras historia från de att dom börja tills nu om du skulle orka. Tack på förhand.! måsta Berömma din blogg oxå. Kram från en ny värvad TH fan.!

2009-05-16 Kl: 03:46:20
MIRRE skriver:

IdaA: Vad roligt!! Glad jag blir av att jag kan dela med mig av vad jag skriver om. www.tokiohotelfans.se är ett svenskt bra forum, där hittar du all biografi, låttexter, nyheter, m.m.! Gå in där och bli medlem :)

2009-05-16 Kl: 10:15:00
URL: http://miirre.se
sandra skriver:

Have fun hun!!



sötnosar båda två XD

2009-05-16 Kl: 12:24:51
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0