A new woman

Ny info från Christina Aguileras sida, hennes album ska komma ut i september, närmare bestämt den 22a och det ska heta "A new woman". Det låter väääääldigt lovande kan jag säga. Jag längtar som en tok till jag får se henne då hon ska turnera 2010, antagligen i början av året, om ungefär ett år då kommer jag se min allra största idol och förebild (fick ärligt talat tårar i ögonen av tanken)...
Idag gjorde jag i ordning en tjej till sin bal, fixade hennes hår och smink. Hon blev väldigt fin om jag får säga det själv, hehe. Jag fick ett mms av henne som hon skickade från limon påväg till balen innan. Strålande vacker! Jag och syrran gick lite på stan i Malmö efter jag jobbat klart, vi åt och så. Hade det mysigt helt enkelt. Nu ikväll ska jag hem till Lisa om jag inte blir för trött, ska lägga mig lite och vila nu framför TVn Btw, jag har fått tillbaka min dator nu, glömde att berätta det igår. Allting är kvar på den och den är som vanligt. Vilken tur! Jag som trodde att allt var kraschat. Detta kom som en liten varning kanske till att jag måste införskaffa mig en extern hårddisk.. Hmm.. Ja, att jag inte har en sådan än förstår jag inte. Jag tog tyvärr inga bilder idag, glömde det helt jag som hade kamera med mig och allt... Vi hörs om en stund igen så ser vi vad jag hittar på för roligt att visa er, hööhö..

xxxx, Mirris

SOFIA skriver:

omg! fan vad najs ju. har längtat som fan efter ett nytt album från henne.

2009-05-09 Kl: 19:03:43
URL: http://juniversum.blogg.se/
Anonym skriver:

Det skall bli intressant att höra vad som kommer härnäst från henne! Såg du ej henne när hon var i Stockholm 2003? :)





2009-05-10 Kl: 16:58:14
PETRA AKA SHORTY skriver:

var du inte på hennes stripped turné :D?

2009-05-10 Kl: 19:40:08
URL: http://pey.blogg.se/
MIRRE skriver:

Svar: Nix det var jag inte och är fortfarande jätteledsen över det. det kom upp något annat ivägen =/

2009-05-10 Kl: 19:45:17
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0