8 maj

Sovit gott? Jag gjorde det fram tills att jag fick ett samtal... Nu börjar det ringa så fort man startat eget företag, massor av reklam och hemsidor som kan byggas upp åt en, men jag tackade för mig och sa att jag redan hade min grafiska designer Sofia som är så snäll alltid och hjälper mig med minsta lilla. =)
Anyway.. Jag har precis pratat med syrran, vi har lite hyss på g, hehe.. Nej men det blir möjligtvis en liten resa på måndag. Vi får se hur det blir jag väntar på ett samtal just nu som avgör om vi ska iväg eller inte.. Well, jag funderar på att åka hem till pappa idag men det blir nog lite krångel eftersom jag ska upp tidigt i morgon och jobba, får bli att jag åker ut i morgon istället efter jobb om jag inte ska ut på kvällen.. Nu ska jag hoppa in duschen, mamma och jag gick och handlade frukost i morse och jag tog alldeles för mycket kläder på mig så blev lite varm, heeh..

PUSS!

Sofia Vienna skriver:

Men du, vad söt du är! <3

sötnos!!



hoppas att du får samtalet och att ni kommer iväg (:

hörs på söndag om inte annat.

puss!

2009-05-08 Kl: 13:45:36
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0