6 maj

Underbart att vakna upp till regn, visst är det? Hell no! Jag har varit inne hela dagen idag. Jag och syrran som skulle ut och powerwalka i morse men icke, jag hatar när det regnar och då ska man helst inte ut och träna. Anyways.. I morgon ska jag och Lisa ut och gå om vädret tillåter. Vet ni vad jag såg igår? Att Rammstein ska ha turné i slutet av året, Fan vad jag längtar!! De börjar i Portugal i November sen ska jag till köpenhamn i december. Alla biljetter till deras tysklandskonserter släpps redan om en månad men resten av länderna kommer senare. Jag kan knappt vänta. Jag som inte såg dem när de var här 2004 då jag ville väldigt mycket men mamma tyckte jag var för liten, hehe.. Var ju bara 16 då och Rammsteins shower är klassade som världens farligaste och jag som ville ha ståplats såklart... Nej nu vill jag bara ha deras kommande CD!!
Jag läste igår att man kan sitta på scenen på Britney Spears konsert, först till kvarn att köpa de biljetterna som kommer gå löst på 4500:- Visst hade det  varit underbart att sitta på scenen och se Brittans show!? Självklart vill man de. Fast man skulle ändå kanske sitta en bit ifrån så man ser hela showen, av vad jag sett så ser allting väldigt stort och pampigt ut så det krävs kanske att man sitter en bit ifrån och då går den "sämsta" billigaste platsen på 695:- undra då vad de bästa sittplatserna kommer gå på... Inte billigt iallafall! Undra om man kanske ska ta ståplats om man nu ska dit, vi får se helt enkelt vad det blir..



Anonym skriver:

asså varför står det typ att sidan har fått malaria? ;)

2009-05-06 Kl: 16:24:41
MIRRE skriver:

Anonym: Jag har skrivit de längre ner i min blogg.. Kolla där!

2009-05-06 Kl: 16:42:08
URL: http://miirre.se
sara skriver:

Gud vad roligt :)

2009-05-06 Kl: 20:04:10
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
milou skriver:

sjukt nog så går dom "bästa" britney platserna på 4500:-!

tyvärr verkar det inte ens finnas några ståplatser...

2009-05-07 Kl: 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0