4 maj

Idag har jag jobb, om mindre än en timme ganska exakt. Känner mig lite stressad eftersom jag sov en timme mer än vad jag skulle. Jag har en kund som ska bli sminkad sen plåtad av Emelie som jag samarbetat med innan. Nu ska vi alldeles strax äta frukost sen ska jag gå och fräscha upp mig lite och möta min kund. Det tar ungefär en timme så Mimi får roa sig själv lite här vid datorn sålänge.. Hehee.
Jag såg ju "17 again" igår på bio, den var rolig och bra. Den påminner om "13 going on 30". Filmen handlar om att välja rätt.. Jag vill inte berätta för mycket för er som inte har sett den och vill se den. Men den behöver man inte se på bio om man känner att plånboken skriker. Den filmen går lika bra att se hemma i soffan på DVD. Biofilm är såklart "saw"- filmerna, håller ni inte med mig? Jag älskar gå på bio och se skräck!! Nu har jag eld i rumpan, måste skynda mig sitter här och stressar, haha! Vi hörs senare.. När jag är klar med allting..


xoxo, M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0