3 maj

Vi har sovit alldeles för länge, jag har lite ångest över det. Brukar vanligtvis inte sova längre än elva. Men nu är vi uppe iallafall och ska alldeles strax äta frukost. Gårkvällen spenderades hemma i soffan framför "dreamgirls" filmen som gick på TV4, jag har aldrig sett den innan och jag tyckte den var väldigt bra. Älskar sådana filmer, musikalfilmer!
Idag har vi ingen aning om vad vi ska hitta på (än). En söndag är alltid så slapp så man behöver faktiskt inte hitta på någonting. Jag saknar min pappa så vi kan nog åka dit en runda och hälsa på honom, dock är det renovering  i hela huset nu så jag vet inte om man kommer in ens, hehee! Vi får se helt enkelt vad vi ska hitta på. Vad ska ni hitta på idag? Det är inte så jättefint väder här idag som det var i förregår och i går.. Det är ingen sol nu alls utan bara lite varmt.
Nu kurrar min mage, jag måste ta någonting att äta. Vi tog några bilder igår som jag kan lägga upp lite senare, några från gröningen där vi tog en promenad.

xoxo, M

Emmelina skriver:

Jag såg också dreamgirls igår , men somnade efter halva filmen , haha :D

2009-05-03 Kl: 14:34:56
URL: http://emmelinalarsen.blogg.se/
sandra skriver:

slapp jobba ikväll men de ringde mig halv 4 och undrade om hag var tänkt VAK idag... jäkla mög! men de höll patienten på intensiven till senare ikväll...

2009-05-03 Kl: 16:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0