27 maj

Godmorgon babes! Jag ska alldeles strax iväg på jobb, först ska jag hämta upp Tirre som ville med. Hon har sovit  här i natt men skulle bara hem och byta kläder och lite så. Nu sitter jag här, alldeles klar och allt i tid, det är inte vanligt att jag har tid över för datorn på morgonen när jag ska iväg och är stressad, men som vanligt så tar jag alltid den tiden att uppdatera er.. I förregår köpte jag mig en systemkamera, för att kunna fota mina sminkningar så som jag fotat Nicolina (hon med vit mun) och min syrra (som blev helt trashad) och igår plåtade jag Tirre, bilderna blev som sagt SUPERSNYGGA. Egentligen har jag inte råd med en sådan kamera men jag har velat ha det nu väldigt länge, när jag ändå var i en sådan butik passade jag på att köpa en extern hårddisk också, så nu håller jag på att flytta över alla bilder från min laptop. Och glöm inte att anmäla er till plåtningen som jag ska göra, med smink och fotografering, valfria idéer men om ni har idétorka så kan jag hjälpa till.. ;) Maila mig på: [email protected] för att veta mer och bestämma datum. (skicka gärna med en bild på er själva så jag kan skissa sminkideér)

Have a nice day ya'll, talk to you guys laaaater!
xoxo, M


 
  
 
My name is Lady GaGa and this is my house

Lady Gagas fanblogg skriver:

hon är så fin på de bilderna.

2009-05-27 Kl: 16:38:56
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Anchi skriver:

Jag som är en riktig kamera- och fotonörd undrar ju såklart.. Vilken köpte du? =)

2009-05-27 Kl: 16:56:01
URL: http://anchis.blogg.se/
Anonym skriver:

Gaga blev fin på de bilderna.. ( :



www.marittas.blogg.se

2009-05-27 Kl: 16:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0