25 maj

Guten morgen! Pigga och glada idag? Jag är lite halvtrött men ska in i duschen nu snart så jag piggnar till sen ska jag äta frukost. Jag hade migrän igår, halva dagen och tror det sitter i lite fortfarande. Känner egentligen för att ligga hemma och få bort skitet men jag ska träffa en kompis sen till väla med en annan, men väla kan vänta några dagar till i värsta fall.

Igår spenderades halva dagen hemma hos en vän, vi kollade på lost.. har snart kollat klart på hela säsong fem, känns gött! Jag älskar lost. Någon mer som kollar på det? Snart är det ju säsongsavslutning, tror det är avsnitt sexton och sjutton.. Snart, snart! Man vill se det men man vill inte att det ska ta slut. Förhoppningsvis är det inte slutet utan att det kommer fler avsnitt.

Jag och Cici kommer ses nu i veckan, ska bli så roligt att träffa henne igen. Det var länge sedan vi sågs nu. Vi ska åka iväg en sväng, berättar mer om det senare i dagarna innan vi drar iväg, det är iallafall på torsdag. Då har jag några sminkningar jag ska göra också till dem som ska gå på balen, först en här hemma på morgonen, det är Gajics lillasyster som ville bli sminkad sen är det tre andra tjejer som jag ska hem till..

xoxo, Mirre



BIld från Louices tjejmiddag

Anonym skriver:

tycker du det är svårt att få in en fot i denna branschen som makeupartist?

2009-05-25 Kl: 12:41:05
URL: http://bluediva.blogg.se/
LOUICE. skriver:

älskar er!

2009-05-25 Kl: 12:47:05
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
MIRRE skriver:

Anonym: det handlar bara om kontakter!

2009-05-25 Kl: 13:47:32
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0