23 maj

Bilder från gårkvällen. Först var vi på Wallmans och kollade på showen sen åkte jag hem med Louice en snabbis för ett klädombyte till platta skor och jeans så jag kunde dansa hela natten lång utan smärta..







Jag och Louice dansade som vanligt hela natten på tivvan och hade sjukt roligt.
Du och jag Louice alltså, haha ♥


Idag är det en speciell dag, ni får veta varför sen.. =)
Nu ska jag in i duschen sen göra mig i ordning, Louice har
middag ikväll och jag lovade att hjälpa henne lite..

PUSS!

a skriver:

åh vad fin du är!

2009-05-23 Kl: 17:25:01
Evelina skriver:

Måste bara säga, vilka vackra ögon du har!!!! Vad använder du för mascara? Är du make up artist eller nåt? :)

2009-05-23 Kl: 18:59:24
Paulina skriver:

vilken mascara använder du?:) Kram

2009-05-26 Kl: 00:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0