17 maj

Heeya bitches! Mår ni bra idag? Jag mår toppen, lite sleten bara efter igår.. Vi kom hem vid halv tre och jag deckade direkt, vi som varit igång hela dagen sedan 4 då vi åkte iväg plus att vi båda hade högklackat och det var inte roligt när vi väl skulle hem... Aj, aj vad det var jobbigt att gå. Anyways, jag ska snart göra mig lite fräsch, först ska jag äta en god frukost, mamma har varit och handlat som hon brukar göra på helgerna. Mums! Jag funderar på att åka hem till pappa idag faktiskt, får se om jag hittar på någonting roligt nu innan jag drar dit. Jag kom på en sak från igår när vi satt och väntar på bussen, då vi precis blev haffade av några som ville ta bilder på oss... Men deet var inte roligare än till deras svensexa, Nesrin hade tydligen likadant hår som hans blivande fru och jag gillade kinamat precis som hon också gör tydligen, haha! Nu ska jag till köket, frulle!

xxxx, Mirre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0