14 maj

Ohh.. Dagen börjar bra! GaGa har nya låtar, ingen aning om när de släpps än men massor av nya låtar från henne. Blev så lycklig nu!! Hon var även på inspelningen av "dancing with the stars" och körde sitt race där. Här är en bild från den 12 maj (inspelningen). Så jäkla grym outfit!
Just nu sitter jag och väntar på en av mina vänner, Carro, som kommer hit för en fika, jag har inte ätit frukost än heller så det blir perfekt. Börjar bli lite hungrig nu. Jag och Lisa ska hitta på någonting senare idag, blir nog pizza och en rulle. Gårkvällen spenderades med en vän, Carro, vi satt och snackade hela kvällen om massor. Var så länge sedan vi träffades så vi hade såklart väldigt mycket att prata om.. Nej, nu ska jag gå och fräscha till mig lite.. Vaknade precis! Hehe, hörs om en stund igen.


xoxo, Mirre


isabelle N skriver:

har du hört hennes låt som hon gjort tillsammans med Rihanna? om chris brown :P finns på the voice hemsida om du inte hört!

kramkram

2009-05-14 Kl: 12:14:01
MIMI skriver:

Nya låtar redan? Oh my jag har inte ens hunnit lyssna sönder dom gamla än. That woman works fast.

2009-05-14 Kl: 13:13:27
URL: http://mimamimi.blogg.se/
Gina skriver:

vad är det för några låtar då?

2009-05-14 Kl: 13:29:20
URL: http://jejna.blogg.se/
=) skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=fLSIXiUefZU

är en ny låt och sen har hon ju gjort en som heter "chillin" också om du har hört den (=

xoxo

2009-05-15 Kl: 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0