10 maj

SÅ JÄKLA ROLIGT VI HADE INATT! Tack André du förgyllde verkligen min tråkiga hemmakväll igår... När jag väl mådde bättre så var det bara att göra sig lite i ordning och sen kööra och hämta honom. Vi dansade hela natten (tur att jag tog mina converse)... Jag dansar inte ens likadant när jag har high heels, det är inte samma sak. Jag som dansare vill kunna dansa ut så som jag känner och då är heels ingen bra idé för mig när jag känner så, hehe. Vi dansare till fyra sen drog vi och åt med några vänner och jag var hemma vid halv sex, ljust och härligt.. Så här roligt har jag inte haft på länge och då menar jag vääääldigt länge. Så jävla roligt. Tack mina underbara vänner! Tyvärr tog vi inga bilder, vi hade inte tid hahaa! Nej men ärligt talat så hade jag inte kameran med mig för jag hade ingen väska och jag orkade inte bära på den hela kvällen...
idag blir det slappt, jag ska snart ut till mamma på balkongen och äta frukost, det är sooool och härligt ute så ska ta vara på det nu innan det försvinner lika snabbt som det kommer fram. Jag vaknade faktiskt vid halv 12 och tänkte för mig själv "nej, jag har inte sovit tillräckligt länge för att vara pigg" så jag somnade om tills.. Nu! Hehe..


Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0