Vecko Revyn

Heey babes!
Sorry för dålig uppdatering idag, jag har varit i skolan sen i stan för att hålla min vän Carro sällskap till hennes skola skulle börja. Nu är jag äntligen hemma och överraskas av att en läsare skriver att jag är med i de senaste numret av Vecko Revyn. Jag skulle få ett nummer hem skickat så får säkert det nu i dagarna. Det är en intervju där jag berättar om mina TH upplevelser så som i Frida tidningen ungefär. Idag känner jag att min uppdatering på bloggen kommer gå dåligt eftersom jag har tusen saker att göra och jag ska hinna med att skriva ut lite grejer innan fredag samtidigt som jag ska planera klart allt inför lördag då vi har slutfotograferingen i skolan. Jag är så jävla nervös att någonting ska gå fel att jag inte vet vart jag ska ta vägen, om det händer vet jag inte vad jag gör. Ärligt talat! Nu ska jag dränka mig i mina uppgifter.. Hörs om en stund, kan köra en "dagens fråga" sen.

xxxx, M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0