This use to be a funhouse .. .

Torsdag! Gött, i morgon är det fredag sen helg. dock blir det jobb på lördag i Malmö. En möhippa fotografering med Emelie. Ska bli jätteroligt! Sen på söndag har jag en plåtning till med en fotograf från Malmö fast vi fick möjligheten att låna studio i Helsingborg, även en modell från swedenmodels som är grym! Kommer bli så sköna bilder. En nära vän till mig, Carro hon är designer och kommer medverka med sina plagg. En härlig TFP uppsättning. Kläderna hon har passar väldigt bra till mitt tema! Antagligen kör vi några svart vita bilder också, det är perfekt till kläderna.
Nu ska jag snart köra och hämta Lisafisa och köra ner till stadsteatern där vi fick vårt studiebesök, därav att jag bloggar lite sent idag, är nämligen lediga fram till vi ska dit, eftersom vi inte hade hunnit påbörja någonting i skolan för vi hade varit tvugna att åka tåget därifrån vid tio. Efter besöket drar vi en sväng till väla eller så stannar vi kvar i stan. Senare ska jag hem till pappa och ha en plåtning med syrran som jag kommit på ett toppentema till, hennes utseende passar perfekt till de jag vill ha, Jag kommer låna Lisas kamera igen. Fler bilder till min portfolie på hemsidan. Jag kan faktiskt säga att jag tar bra bilder men sen är det en annan sak att jag inte kan redigera dem, hoppas min vän Sofia är snäll och hjälper mig igen! Nu ska jag fortsätta med att platta håret sen iväg..

/M ♥







I feel that we are really awesome together!

Anonym skriver:

JAAAAAAAAAAAAAAAAA BEBE!!

2009-03-19 Kl: 12:25:06
Kenza skriver:

JAAAAAAAAAAAAAAAAA BEBE!!

2009-03-19 Kl: 12:25:18
URL: http://KENZAS.se
Caroline skriver:

söta bilder :)

2009-03-19 Kl: 16:41:02
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Leo skriver:

You must be kidding me...

2009-03-19 Kl: 18:26:35
Ida skriver:

Sötaste bilderna :)<3

2009-03-21 Kl: 14:06:09
URL: http://idagustasfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0