Sunday

Guuuudmorning! Är någon uppe egentligen vid den här tiden på en söndag om man inte jobbar!? Jag ska snart sätta mig och äta frukost sen ska jag iväg till en studio här i Helsingborg där vi ska styla och plåta en modell från swedenmodels vi fått låna till idag. Vi ska testa lite allt möjligt. Ska försöka ta lite bilder, hann inte med det igår utan det var Emelie som fotade lite bara. Jag och Lisa skulle egentligen ut igår men nix, så blev det inte.. Orkade verkligen inte och vilken tur att jag stannade hemma för idag känner jag att jag börjar bli sjuk, lite förkyld och tung i huvet. En treo kommer sitta bra innan denna långa dag. I morgon blir det tidigt upp och en lång dag till, visning på SVT med swedenmodels och Rydbergs dansacademy.. Men det ska bli så himla kul!! Hela klassen och kvällsgruppen ska dit och kolla på visningen och backstage innan, när vi sminkar och så. Jag vet faktiskt inte när jag är hemma idag, vi ska köra lite olika stilar och mixa lite så blir nog sen.. Jag bloggar då i vilket fall som helst, hehe!


xxxx, M

Anonym skriver:

tänk att jag är vaken såhär tidigt :S men bara för att jag är väldigt sjuk denna helgen :)

2009-03-22 Kl: 08:56:55
Mini skriver:

Lycka till babe!

2009-03-22 Kl: 10:22:29
URL: http://www.carolinelundh.se
Sandra skriver:

Åh vad skoj det låter =)

2009-03-22 Kl: 13:02:00
URL: http://sandlita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0