Snart dax för party

Haallo!
Jag börjar med att berätta för alla er som undrat om min hårfärg, det är färg från wella och den heter "Kolesron perfect" och är färgen 77/44. Dock vet jag inte om "P5" som står på tuben har någon betydelse men det står så iallafall.. Hehe! Själv älskar jag hårfärgen och förstår att många vill ha den, den är ju så snygg! Jag är helt kär och kommer inte byta på ett bra tag. Vill bara varna er som har mörkt hår att ni måste göra en avfärgning eller en blekningstvätt och det sliter något så fruktansvärt på håret, mitt fick lite "tuggummi" känsla och har lite så fortfarande så ni som ska färga passa på samtidigt som ni ska klippa av en rejäl bit av håret, då blir det väldigt mycket bättre. Jag klippte endast topparna och behöver klippa mig igen pga. att det sliter så mycket.
Till något helt annat, jag ska som sagt iväg ikväll och hinner inte blogga egentligen. jag ska strax slänga mig i duschen sen börja på min make over. Lite krisigt för jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll, jag får dra ut alla lasar jag har ur garderoben och byrån. Hahahaa, jag skriver av bara farten, det är ju bara ni skåningar som fattar vad "lasar" betyder Det är iallafall kläder på ren svenska! Inte ens mitt stavningsprogram rättar ordet..
Idag fick jag hem lite bilder jag beställde från Crimson, skitbra blev dem är supernöjd! Leveransen är snabb så det är skönt, jag beställde mina bilder i förregår och fick dem idag, de betyder att de börjar arbeta direkt med min beställning. Det är sådant som kallas service! Jag är nöjd med dem så de hänger med mig nu i början. Jag lovar att man kommer kasta bort vissa av de bilderna sen från sin bok man har med sig på olika jobb man söker. Väntar fortfarande på en bild från fotograferingen vi hade i skolan där en fotograf kom från Australien, de bilderna blev perfekta! Nä hörrni.. Vi hörs säkert innan utgång ikväll, jag ska köra mormor hem också så det blir säkert vid halv åtta tiden.


xxxxx, M

Anonym skriver:

va blir d før hossor?

2009-03-27 Kl: 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0