Skallebank = ont i huvudet!

Fan, jag som trodde att min huvudvärk skulle gå över tills idag, men icke! Jag ska iallafall snabbt slänga in ett inlägg till er, jag är inte sen men stressad som vanligt. Mamma ska köra mig idag för jag måste ha ett nytt busskort på skånetrafiken. Mitt gick ut igår, kommer fan ingenstans nu ju.. Idag vet jag inte vad vi har i skolan, trend säkerligen men vad för trend vet jag inte, vi får se helt enkelt. Det blir plåtning idag med Emelie och Mini som modell, vi ska mötas upp direkt efter min skola och åka hem till mig för en makeover på Mini, det kommer bli coolt! Hehe.. Nä, nu måste jag tyvärr kila vidare och sminka mig samt klä mig.

Puss!

ida skriver:

HEj, jag undrar bara om du skulle kunna berätta vilken färg du har nu, tycker att den är jätte fin och jag ska också färga rött, färgade du själv eller hos frisör? kan du inte skriva de i din blogg. skulle bli jätte glad.

2009-03-25 Kl: 08:43:09
Sofia Vienna skriver:

hoppas allt går jätte bra!

2009-03-25 Kl: 10:34:26
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0