Saturday night - partying at Stoffe n' Max

Egentligen ska jag inte sitta här, för jag måster börja göra mig i ordning nu, Sofia står i duschen och jag ska sminka både henne och mig. Hoppas att jag hinner med mig själv, hehe! Idag fick jag reda på att jag har fått ett välgörenhetsjobb i Sthlm i mitten på April, berättar mer om det senare, ska bli så kul!
Nej men om man skulle ta och klä på sig lite, sitter här i handduken fortfarande efter duschen, ni vet datorn är ju en magnet.. Tänkte på innan när jag duschade att alla har ju säkerligen en "ritual" på vilken ordning man gör allting med schampo och så.. Lite kul! Hur gör ni? Hahaa.. Själv tar jag först schampo sen tvättar jag av och tar schampo igen and then balsam och låter det sitta i samtidigt som jag kör resterande.. Intressant va? Hihi. Någon som tar schampo två gånger som jag kanske? Inte alla kan jag tänka mig.. Nu beger jag mig.. Lägger nog upp en bild på oss två innan vi drar vidare till Stoffe och Max. Så får ni se hur vackra vi är. föresten så är min hemsida SÅ fin, eller den är ju inte klar (än) men det som finns än så länge.. Döösnygg!

xoxo

sanna skriver:

jag tar inte schampo två gånger, men däremot tvålen/duschkrämen kör jag två gånger xD

2009-03-14 Kl: 21:06:49
Hanna skriver:

snygg header/banner du har=)

2009-03-14 Kl: 21:31:35
URL: http://hhaannaazz.blogg.se/
Rebecca skriver:

Haha jag tar schampoo 1 gång sen tar jag balsam och har det i håret medan jag sätter duschkräm på, sen tvättar jag av krämen och sist balsamet :)

2009-03-14 Kl: 22:36:33
URL: http://rebeccabeccas.blogg.se/
Elin skriver:

Tar bara schampo en gång sköljer sedan ur det och tar balsam i håret och låter det sitta i medan jag tar duschkrämen och sedan så sköljer jag bort allt =D Hihi

2009-03-15 Kl: 12:03:27
URL: http://elinnystrom.blogg.se/
Anonym skriver:

Använder också schampo två gånger!! Kul att det är ngn annan som gör det med:) Love your blogg!!



2009-03-15 Kl: 18:02:31
Heddzan:) skriver:

Hej hej!

Ville bara tipsa om min kompis blogg, www.emmzza.shedevil.se

Ha det gött1

2009-03-15 Kl: 18:06:11
Anonym skriver:

hejsan

jag tar oxo schampo 2 ggr. Första gången är ju för att ta bort all smuts, andra gånger blir det rent + volym... =)

2009-03-16 Kl: 21:24:24
Suss skriver:

Ska först göra lite reklam för serien jag använder: Aussie - Miracel Most. En superb hårvårdserie som luktar gudomligt.

Först shampoo, sen 3 Minuters inpackning, sen balsam.

2009-03-17 Kl: 10:58:13
URL: http://scheisssegal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0