Saturday - At dad's

Hey babes!
Jag vaknade med världens huvudvärk i morse och kunde inte somna om alls, det sög. Men antagligen har jag sovit alldeles för många timmar än vad jag är van vid. På vardagarna då det är skola sover jag typ sju timmar, max. Igår skulle jag och en kompis köpa biljetter till MJ's spelning i sommar men vi kom på att vi ska köpa till nästa år istället eftersom jag har en stor känsla av att allt kommer krocka i sommar, allt man vill göra kommer hända samtidigt.. Det skulle varit hemskt om Tokio Hotel, Christina Aguilera och Rammstein har konsert samma datum på olika ställen, då kommer mitt hjärta svida.. Föresten så är fan alla biljetter till MJ slut, alla biljetter tog slut på mindre än sex timmar. Alltså alla 44 jävla spelningar är slutsålda för folk sitter och köper upp dem och sedan säljer dem dyrt, som jag stör mig på det! Aja, bara man får se honom iallafall så är jag glad. Mitt ex köper en "extra" biljett till mig i sommar, den 14 juli tror jag det var till så om jag hänger med han och hans kompisar då så ser jag han två gånger om vi får tag på biljett till nästa år i januari... Yeeey!

Nu sitter vi här och nöööördar igen vid varsin dator, vi höll på eller ja.. Sofia höll på med min hemsida igår och jag är väldigt nöjd, den kommer bli grym! Jag längtar tills den är uppe och klar. Förstasidan är iallafall i princip klar så vi ska börja lägga in den nu i ett annat program där man kan se hur det kommer se ut på Internet. Lite senare ska vi en snabbis till väla sen hem till mamma för att börja göra oss i ordning inför kvällen, vi ska först på fest hos två vänner, Stoffe och Max sen ska vi vidare ut någonstans i stan. Sarah hänger också med såklart.. Nu ska jag börja plugga lite tänkte jag, mitt arbete till skolan som ska handla om 70 talets punk. Catch up with ya'll later...


xxxx

Tobias skriver:

jag så hatar huvudvärk :(

2009-03-14 Kl: 11:35:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0