På Tåget

Yes, jag försov mig. Inte kul alls, man blir så trött! Just nu är jag på tåget med Lisa och Angela.
Idag har vi reklamkaraktär och jag ska sminka Helle igen, skönt när ingen annan kan. Hon ställer alltid upp!
Imorgon har vi praktik i Jönköping, änsåläge är jag ensam om att åka dit, jag och Ullis skulle åka men nu kunde inte hon, själv kan jag inte åka för jag klarar inte att sminka alla dem själv. Där är många, haha!
Vi hörs när jag kommit hem från skolan igen, ska direkt hem antagligen.


Puss & Kram!



Tobias skriver:

hatar att försova mig ;D haha!

2009-03-02 Kl: 14:22:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Isabelle N skriver:

Det var nog den finaste bilden jag sett på Bill & Tom <3 Det är jobbigt att försova sig :/ hela dagen blir skev på något sätt.

2009-03-02 Kl: 15:03:11
Olivia skriver:

Wow, hetingarna själva!

2009-03-02 Kl: 16:58:31
URL: http://jalksjos.blogg.se/
Siri skriver:

Jag bor i Jönköping. Välkommen hit :D

2009-03-02 Kl: 17:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0