På stationen i Malmö

Hej alla glada! Just nu sitter jag här på stationen i malmö och väntar på Carro, jag och hon samt fotografen från i söndags ska kolla bilderna som togs då, vi ska välja ut dem vi vill använda och fotografen ska redigera dem. Jag fick även bilder från gårdagens plåtning, bara behind the scenes bilder men de gick inte att lägga upp härifrån, fattade att man inte kunde spara bilderna men att man skulle kunna koda in dem trodde jag men det gick inte heller så ni får se dem när jag kommer hem senare. Hoppas det inte blir allt försent idag igen, jag måste hem och skriva lite på mina arbeten som ska lämnas in i morgon, bla. Rapporten! Idag sminkade vi oss själva eftersom ingen av oss hade modeller, bara Anki.. Så idag gjorde jag en svart sotning på mig själv. Den blev lite Bill inspirerad =)
Nu kommer Carro, jag ska bara snabbt titta igenom mitt mail och se om fotografen skickat över bilderna från i förregår på plåtningen i skolan.. Vi hörs när jag är hemma som sagt.. Ha en fortsatt toppendag i solen, underbart väder ju!

xxxx, M

Sofia skriver:

Hejhej! Har sett på några bilder att du är rödhårig, är dte din egen färg, eller färgar du?

Om du färgar, vad använder du för hårfärg, elelr du kanske färgar hos frissan?



Kram!

2009-03-26 Kl: 15:16:08
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0