Monday - school

Hi alles!
Ny vecka, nya tag. Igår var det internationella kvinnodagen. Blev ni uppassade något? Jag som bor med min mamma märkte ingenting, haha.. Det är ju männens uppgift. Fast den dagen har blivit lite överskattad, lika så barnensdag som det är varje dag tycker jag. När jag tittar ut ur mitt fönster här i köket mår jag dåligt och vill bara stanna hemma, vädret där ute suger. Det är så dimmigt att jag inte ser längre än hundra meter bort, om ens de.
Idag har vi lektion som vanligt bara det att jag är utan modell, han som jag skulle ha har inte svarat på mina sms eller någonting så jag får nog sminka mig själv idag som en man, haha.. Eller så får jag låna någon grabb av de som har en modell med sig. Nu ska jag alldeles strax gå och klä på mig ytterkläderna sen går jag in i dimman! Okej, det var inte så roligt, hahaaa.. Jag är fortfarande trött, man får skylla på att det är helg. Datorn stannar iallafall hemma idag, den är för tung för att dra med sig varje dag, hade egentligen velat skriva på mitt arbete på tåget.. Hörs när jag kommer hem igen, ohh.. Fasen, glömde säga att detta är en lång dag idag. Vi ska ha hår styling också. Det kom jag på nu, smidigt.. Jag kommer nog inte hem förrän sent idag.. Buhuuu! Kanske sex, sju? Jag vet inte.. Vi hörs då iallafall... Njut av videon under sålänge..


"HISTORY"
Fyfan vad fint!!

Peyton skriver:

he's so sexy!

2009-03-09 Kl: 08:43:54
URL: http://peytonvega.blogg.se/
Alexandra De la paz skriver:

Villken fin design du har nu!=)



xoxo

2009-03-09 Kl: 16:07:47
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Sara skriver:

han är så skicklig på att dansa, han har en härlig röst och låtarna och musiken är så jädrans bra! :)

2009-03-09 Kl: 18:04:35
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0