JAI HO

Så, min dator är inte alltid tipptopp.. Måste snart lämna in skitet! Idag plåtades somsagt Mini av Emelie och jag sminkade. Blev väldigt coola bilder i skitig miljö. Ni får se dem snart, så fort Emelie redigerat och fixat med dem. Väntar även på möhippplåtningen från i lördags (känn ingen stress Emelie). Ska bli kul att få upp allt på min hemsida sen. Just nu håller Sofia på med mina kommande visitkort som jag ska lämna in hos min pappas kompis som jobbar på en reklambyrå där vi även fick våra tröjor till våra Tokio Hotel resor vi gjorde i somras och till den jag och Kenza gjorde till Kanada. Jag fixar också med min portfolio, håller på att beställa lite bilder som är användbara.. Bilder från idag kommer nog upp senare om jag får tillgång till dem från antingen Emelie eller Mini som fotade, jag glömde ju självklart min kamera hemma.

xoxo, M

Anonym skriver:

Datorer funkar fan aldrig när man behöver dem som mest

2009-03-25 Kl: 21:52:16
En svärmorsdröm skriver:

Datorer funkar fan aldrig när man behöver dem som mest

2009-03-25 Kl: 21:52:52
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
Mini skriver:

Har lagt upp lite bilder gumman :)

2009-03-25 Kl: 22:05:58
URL: http://www.carolinelundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0