I'm home!

Hej babes, nu är jag äntligen hemma från Malmö. Vi tog en liten shoppingtur där också, jag köpte bla smink från makeup store för mina presentkort jag fick när jag fyllde år. Vet ni? Jag har fått mitt första jobb på torsdag.. Är så glad!! Ska bli väldigt spännande. Jag kan inte säga mer än att det är en plåtning till en modells portfolio men det kommer bli grymt kul.. Modellen är en manlig modell och vi ska ha ett coolt tema, jag ska möta upp fotografen i morgon för ett förberedande möte efter skolan, då ska vi diskutera lite om hur vi vill få fram känslorna i bilen och vad han tycker och tänker..
Hoppas ni har haft en mindre stressad dag än vad jag har haft. Det har varit mycket idag, nu när man kommer hem känner man verkligen hur trött man egentligen är och jag borde sova men jag "hinner" inte för jag ska hämta ut min mobil som varit inne på lagning, skulle gjort de igår men jag var för lat för det. Sen ska jag fixa med min domänadress och köpa ett webhotell så jag och Sofia har lite att arbeta på, Sofia ni vet som gjort mina senaste bloggdesigner? Hon kommer hit på torsdag kväll efter jag slutat jobba, förhoppningsvis hinner vi i tid så hon slipper stå och vänta i Helsingborg helt ensam. Nu ska jag fixa lite inför skolan i morgon, vi ska sminka drag queen och jag har en modell (som tur är) tills i morgon.. Ska bli så häftigt!


xxxx, M

elin skriver:

Gud va kul! grattis^^

2009-03-10 Kl: 18:04:29
URL: http://elitols.blogg.se/
Anonym skriver:

Vilken budgetkedja tycker du bäst om ?

2009-03-10 Kl: 18:56:03
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Sofia skriver:

Grattis Mirre, vad kul! =)

2009-03-10 Kl: 18:59:05
maritta skriver:

Ditt första jobb, spännande! :D



www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

2009-03-10 Kl: 19:41:06
URL: http://marittas.blogg.se/
Anonym skriver:

http://kyshtomat.blogg.se/2009/march/pa-mobiljakt.html#comment

2009-03-11 Kl: 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0