Ice cold

TVn går för både blinda och döva inne i vardagsrummet medan jag sitter här och funderar på om jag är hungrig eller inte, jag är så sugen på att baka. Men jag vet inte vad!? kanske kladdkaka, det är alltid gott! Idag hade vi samtal med vår lärare och vi fick reda på lite hur vi låg till och så. Jag fick även upp lite idéer för min slutfotografering och min resterande fotografering utöver kursen som ska lämnas in. Jag fick som sagt kontakt med fotografen som plåtade modellerna i söndags, vi ska nog komma på något riktigt bra, kändes som om vi hade ganska många lika idéer som vi kan bolla med. Jag är lite lättad med slutfotograferingen att jag kommit på en "trend makeup" som vi måste ha med. Även vem som ska vara modell för den sminkningen. Det kommer passa sjukt bra. Vad har ni för er ikväll? Själv ska jag nog hämta min mobil som nyss blev klar efter att jag lämnat in den...

xxxx

Anonym skriver:

Kolla på spårlöst ikväll Mirre! Du gillar väl sånt?

2009-03-09 Kl: 20:15:52
MIRRE skriver:

Ja, det ska jag göra :) jag har velat se de länge nu!

2009-03-09 Kl: 20:32:58
URL: http://miirre.se
Alexandra De la paz skriver:

Jag bakade rulltårta=)Fast den var ju lite svår att få av bakplåtspappret x)

Kram på dig Miree ,måste passa på att säga att din header är as grym!<3



XOXO



Ps:Jag ska ochså se spårlöst!=)Intressant!

2009-03-09 Kl: 20:36:52
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0