Home from schoool!

Haallo mina fina vänner!
Nu är jag hemma från skolan och är pigg på att sätta igång med mitt arbete som ska vara inne snart, tänkte.. Lika bra att börja på det nu. Borde gå och vila lite först och käka innan jag börjar plugga. Idag hade vi mörkhyad, jag tog dit min vän Linda i sista sekunden, jag planderade med några styckna men de kunde inte komma så jag tjatade lite på henne. Tur att hon kom så jag fick de "överstökat" de som inte hade får ta med en mörkhyad en annan lektion..
På söndag ska jag och Lisa sminka till en plåtning som en designer ska ha, hon har en egen klädkollektion och ville ha oss som sminkar hennes modeller, ska bli sjukt roligt! Hoppas på att vi får tillgång till iallafall en bild som man kan ha på sin hemsida sen när den är uppe, har börjar planera lite med det.

xoxo

Johanna skriver:

Snygg blogg :)

2009-03-04 Kl: 15:35:56
URL: http://jooohannah.blogg.se/
bella skriver:

får du alla dina smink erbjudanden genom bloggen?

2009-03-04 Kl: 16:44:44
URL: http://izabeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0