Hårstylist sökes!!

Jag börjar med att förklara rubriken.. Jag söker hårstylister till lördagen den 4 April, omgående. Stylisterna ska kunna medel till avancerade uppsättningar. Maila mig för mer info och om du är intresserad: [email protected]


Godmorgon! Grus i ögonen? Jaa.. Jag gick upp för ca 30 minuter sen och är extremt trött efter att ha somnat alldeles för sent igår natt. Jag gick och la mig elva och kollade på klockan sista gången vid kvart över tolv och då tog det ändå en bra stund efter det tills att jag somnade. Jag ska snart ta bussen till stationen och köpa mig en rejäl frukost på espressohouse sen gå på tåget som går mot malmö. Helgen har varit bra, jätteroligt men stressigt och jag har inte hunnit vila ordentligt men det lär jag få göra nu idag efter vi varit på visningen på SVT. Vet inte alls när jag kommer hem dock, blir nog sent idag igen tyvärr.. Jag får snart ta och skaffa mig ett trådlöst bredband och en mindre dator som man kan ha med sig. Fast min är redan ganska liten och lätt. På tal om dator så måste jag köpa mig en extern hårddisk, idag om jag hinner! Datorn sprängs snart efter all musik och alla bilder (på TH, haha).. Nu ska jag kila iväg, ha en fin dag!

xoxo, M

Me, the day before yesterday!

Felicia skriver:

Mirre, kommer du att åka på nån Tokio Hotel konsär i år?

2009-03-23 Kl: 06:54:41
Alexandra De la paz skriver:

på bilden så ser man en annan Mirre ,för annars brukar du vara glad!!!=)



Kraam

2009-03-23 Kl: 07:48:56
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
sara skriver:

Ha en bra måndag :)

2009-03-23 Kl: 08:27:15
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
Tobias skriver:

Så snygg bild!

2009-03-23 Kl: 16:57:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
becka skriver:

hej Mirre! Tänkte börja med att säga att du har grymt härlig stil =) och du är jättesöt!

Sedan vill jag också fråga, länken till bloglovin i menyn, hur fick du den sådär enkel? Jag menar jag hittar inget sätt att ha en såndär länk? Min tar så mycket plats där den är - vilket inte är det snyggaste! Är tacksam för svar och du får ha det bra =) Kram!

2009-03-23 Kl: 17:59:31
URL: http://xbeckaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0