Friday

Hallu alles! Mår ni fint idag? Själv är jag trött men jag mår bra, lite stressad sådär på morgonen som vanligt men man vill ju sova så länge man kan. Idag ska syrran sitta modell för mig, vilken tur att jag fixade en ny så snabbt, Helle skulle sitta modell egentligen men hon skulle iväg tidigare på sitt fotbollsläger så fick snabbt hitta en annan. Idag har vi "trend" det är som en avskalad fantasi, väldigt avskalad.. Det är en eller två grejer som sticker ut i sminket. Så som grön mun och vita bryn tex. Haha, va fint det lät då.. Efter skolan idag ska jag och Lisafisa på ett möte ang en visning vi ska sminka till som är på måndag. Det är dansare från ett dancecompany i Malmö och modeller från Swedenmodels.
Jag kommer inte kunna uppdatera förrän eftermiddag sen idag, eftersom jag är iväg hela dagen så vi höra av då igen.. Hoppas ni får en härlig dag i vårsolen!

/M



Bjuder på en bild på mig för några helger sen!

Misslyyckad´ skriver:

Goodmorgon ;)



en fråga.. hur håller du formen?

2009-03-20 Kl: 06:46:32
URL: http://metrobloggen.se/misslyyckaad
Amiee skriver:

Aww you look so cute ^^

2009-03-20 Kl: 10:32:14
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Sofia skriver:

Ha en bra dag Mirre! =)

2009-03-20 Kl: 11:54:02
bejrutt skriver:

bra att du mår bra ,själv ligger jag med 39 graders feber & hosta ;( jag har haf t feber i ca 3 dagar nu ! väääääädigt jobbigt!

2009-03-20 Kl: 13:00:59
Linnea skriver:

Ha en bra dag Mirre!! :D

2009-03-20 Kl: 17:30:12
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0