At 7eleven

Hii you guys!
Nu sitter jag och Lisa på 7eleven, vi blev klara ganska tidigt idag vilket är skönt så man inte kommer hem med andan i halsen. Allting flöt på väldigt bra och vi fick även göra håret på modellerna. De blev väldigt många enkla bilder därför en enkel sminkning, vi gjorde en brun skuggning med lite svarta markeringar. Nu mot slutet tog vi lite ansikts bilder också till min och Lisas portfolio. När jag kommer hem så ska jag visa er bilderna från idag där man även sen min hårfärg väldigt mycket bättre än webcam bilderna jag tog, hehe! Vi tog lite "behind the scenes"... Modellerna vi jobbade med idag var väldigt trevliga, även fotografen som vi fick bra kontakt med som jag ska ha en plåtning med snart. Designern var så sjukt duktig, hon har inte gått någon utbildning eller någonting alls, bara självlärd och har redan så mycket i sin kollektion. Anledningen till att vi sitter här och surfar är att vårt tåg inte går förän om en timme. Sjukt segt, men det är ju söndag så man kan inte klaga. Jag är så van vid att det går ofta eftersom vi tar alltid detta tåget på vardagarna.


xxxx

Linda skriver:





Inga sura miner för man blir hur glad som helst om man kollar på detta gulliga klippet



http://experienceno1.blogspot.com/2009/03/en-hungrig-ekorre-tar-chansen.html

2009-03-08 Kl: 15:17:16
URL: http://experienceno1.blogspot.com/
Anonym skriver:

vad tycker du om bills nya frilla?

2009-03-08 Kl: 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0