Svaren del 2


Om du skulle få dejta en kändis kille och du fick välja vem vilken kändis kille skulle du då välja ?
Svar: Georg Listing, han verkar vara "the perfect man"







Du skriver inte lika mkt om Xtina?.. Varför? Börjar bli lite för mycket gaga kan jag tycka!
Svar: Christina kommer aldrig försvinna, det händer inte så mycket i hennes värld just nu. Jag har fastnat för Lady Gaga också och i hennes värld händer det mycket precis nu.. Christina finns alltid kvar, bara ouppdaterat atm. Lyssnar på hennes "back to basics" album nu btw =)




Vart tror du att du kommer att bo/ vilja bo i framtiden?
Svar: Har ingen aning, där jag får ett bra jobb som jag trivs med och där man trivs helt enkelt. Stannar i Sverige ett bra tag till iallafall! ;)



Hur går det med hemsidan och din karriär? Kommer du någonstans, alltså skapar dig ett namn, knyter kontakter m.m? Önskar dig all lycka.
Svar: Det går framåt, trögt i början som med många nystartande småföretag. Jag har ett företagsnamn, ja och några bra kontakter. Tack! =)




Har du börjat gilla Georg, eller gillar du Bill fortfarande lika mkt?
Hihi, kram!
Svar: Alla är mina favoriter, Tokio Hotel är mina favoriter. Ibland kan jag inte välja vilken av dem som är snyggast utan det varierar helt enkelt. Fast det har varit mycket Georg på senaste tiden..




-Kan du sjunga eller spela något instrument?
-Är du bra på någon annan aktvitet (t.ex. sport) än dans?
-Är du fortfarande nykterist?
-Är du aldrig rädd för att lämna ut för mycket om dig själv i bloggen?
Gillar din blogg! :)  /~S~
Svar: Sjunga gör jag alltid, just nu faktiskt, hehe.. jag kommer ihåg att jag ägde på trummor när jag gick i högstadiet och att jag sög på gitarr :p Jag spelade innebandy innan och vi vann en tävling för skolelever anordnad för alla i skåne. Gillade det väldigt mycket. Ja, jag är fortfarande nykterist och tänker vara det livet ut. Nej, jag är väldigt noga med vad jag skriver om.


Hur blev du au pair?
vilken "förmedling" eller vad man ska kalla det!
Svar: Jag gick med i "Au pair in America" som är den bästa du kan åka med om du ska till USA. Annars finns det många andra små organisationer också, jag sökte bara mig fram på google.




Om någon sa till dig att du aldrig mer skulle få lyssna på musik men du skulle få ett live performence med en artist, en låt. Vilken artist och vilken låt skulle du välja? =)
Svar: Christina Aguilera med "Soar"!




åh va bra! jag behöver hjälp med hur man skuggar! Det ser alltid så konstigt och fel ut när jag gör det. Vad är tricket för att det ska se så där "smokigt" ut? Tack Mirre för en underbar blogg, Pusss.
Svar: Tricket är att du måste tona uppåt. Du kan tex använda en vit om du tycker det är svårt så tonas de ut lättare, använd den vita precis under ögonbrynet och ner mot det svarta. Var försiktig, sotning är svårt. Ta inte för mycket, hellre för lite och fyll på. använd en liten pensel istället för en stor och arbeta med det längre. Då blir det snyggare!



Hur känns det att var makeupartist? :)
Vad ska du hitta på i sommar? :D
Svar: Det känns väldigt roligt, det är ett kul jobb! Jag har iallafall en resa till Stockholm inplanerad då Lady GaGa ska till grönan! Sen får vi se vad som händer ;)

  


Hejsan! Jag har ett litet problem, det är så att jag ska på dejt med en kille som jag tycker väldigt mycket om och jag vill liksom piffa till mig lite. Så då undrar jag om du har några tips på hur man ska gå till väga, dvs med smink, hår och kläder osv...Det skulle vara jättekul om du kunde hjälpa mig, för du verkar så otroligt bra på det du gör. Tack!
Svar: Du ska inte se överstylad ut, utan du ska vara dig själv fast lite "finare" Jag tycker du ska ha en naturlig sminkning men jordnära färger på skuggorna. Kanske brun och lite rödaktig? Om du har ljusa ögon kan du lägga en svart tunn suddad linje under och över ögat, det blir jättefint då. Håret tycker jag du kan locka lite, om du har en platttång går det bra med den genom att snurra den som en locktång ungefär, jättelätt! Sen i klädväg, var dig själv! ha på dig de som visar "det här är jag" brukar bli bäst så, då trivs då bäst också! Lycka till =)




1: Har du någonsin smakat pommes med glass? supergott iallafall.
2: Har du långa naglar naturligt? några tips om hur man ka få långa naglar? :)
Din blogg är så himla bra föresten! :)
och du är rolig x)
Svar: JAA! Det är så gott =) Just nu har jag inte långa naglar, de är så sköra. Men jag använder ett lack från IsaDora som ska vara bra bor just de. Tror den heter "Nail repair" Taaack! hihi..





Beskriv hur ditt drömliv skulle se ut?
Svar: Jag har jobbet som makeup artist för en världsartist. När jag är ledig har jag min lyxlägenhet i Los Angeles fast även här hemma, förmodligen i huvudstaden ;) ohh.. Drömmar måste man ha!



Har du någon pojkvän? Om inte, gillar du någon mer än som vän?
Svar: Nix, ingen pojkvän. Nej inte direkt!



Hej mirre jag har 2 frågor
1. Vad ska man ha för make-up när man har gröna ögon?
2. Hur var det att vara på en th-konsert ?
Svar: Gröna ögon passar bra i röda/orangea toner. Även bronsfärgat! Att vara på en TH konsert går inte att beskriva, det är en magisk känsla som måste upplevas!




Vad ska jag ta mig till? Jag har brunt hår och gröna ögon, hur ska jag sminka mig? Och hur ska jag göra för att ögonskuggan ska sitta hela kvällen/natten? Vad rekommenderar du för primer? Tack på förhand! /Emelie
Svar: Du kan ha som ovanstående eftersom du är gröna ögon du med. Röda toner är snyggt om du vill framhäva färgen. Du kan också ha svart sotning, det hade varit sjukt snyggt på dig eftersom du har ljusa ögon. Alla med ljusa ögon passar i svart sotning! Skuggorna jag använder behöver vanligtvis ingen primer men en jag kan rekomendera är den från makeup store. 

           
Nu har modellerna blåa ögon men grönögda framhäver sin färg lika bra!




Tyckte du högstadietiderna eller gymnasietiderna var bäst?
Svar: Högstadiet, vi hade så himla roligt. Vi hade en egen sång och dansgrupp, skrev låtar, repade på rasterna och höll på och skoja hela tiden, vi hade helt enkelt det underbart i högstadiet jag och mina vänner. Gymnasiet var också underbart, men på en annan nivå, där blev skolan tuffare och man fick eget ansvar. Inte samma känsla alls.

Linda skriver:

vilken kul fråga den med högstadie eller gymnasie, fick du många nya vänner på gymnasiet? För jag ska börja efter sommaren och tänk så får man inga nya vänner? :o

2009-06-11 Kl: 17:34:39
Stephanie skriver:

hej,

läste på ett av dina svar att du ska se Gaga på grönan. Du vet väl att hon avbokade alla sina konserter i augusti..?

2009-06-12 Kl: 01:04:21
URL: http://puffslime.blogg.se/
eli skriver:

hehe,you are a georg fan? he is the real player of the band_

2009-06-12 Kl: 23:24:02
eli skriver:

you are a georg fan? he is the real player of the band_

2009-06-12 Kl: 23:25:53
tess skriver:

GRYM BLOGG =) du är otroligt duktig på att sminka!

2009-06-13 Kl: 18:56:06
URL: http://andjele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0