Solen är härlig

Hej vänner! Jag kom precis hem från stranden, var där med två vänner och göttade oss. vi körde först till maxi och handlade frukt och massor av godsaker. Vi hade det jättemysigt med musik som jag hade med mig, låg och lyssnade på Lady Gaga och Christina Aguilera. Nu är jag och Nesrin hemma hos mig, vi är helt döda efter att ha stekt i solen ett par timmar. Vi tänkte sätta oss på balkongen och slappa lite och bara snacka, ta en kopp té lite senare och så. vilken härlig dag! Det blir nog film också ikväll, vi funderar på att se "superbad" dock såg jag den filmen i förregår men den är så rolig så att man vill se den hundra gånger till!! Ni som sett den, ni håller med, inte sant?

xoxo, M


Nesrin och jag efter min intervju med Brandy
och innan hennes spelning i maj månad

Sofia Vienna skriver:

svar: haha, jag är inte jätte insatt, men denna dök upp på min ipod. jag har några låtar bara, men jag gillar dom! (:

2009-06-24 Kl: 20:39:48
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0