Slowmotion im my fuckin' head

NU SKA JAG

:
Duscha & göra mig i ordning
: Dansa av min trötthet till min syrras cp musik, remix från alice i underlandet, hardcore!
: Försöka dra mitt arsle hem till Anna för att träffa mina älsklingar som varit bortresta ♥
: GRILLA korv och snacka skit med mina favoriter
: Utgång, om jag känner för det. Min trötthet kom nu, pang bom! =/
: Därav mitt fantasifulla inlägg
:)

Visst är jag rolig?
Tror att jag ska klicka hem ett par monster beats headphones som Dr. Dre designat.
 Ganska billiga går bara på 400$ som hittat juuu... Heeeh!

Anonym skriver:

Hellu Mirre!

Du verkar vara en superhärlig tjej och jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak, kanske du har nått tips. Det är så att jag ska utomlands snart och jag kommer precis få min mens då och man vill ju gärna bada!



Vet du vad jag kan göra?

Puss och kram. Din blogg äger (:

2009-06-29 Kl: 20:33:32
EMMI skriver:

asso, typ inga av youtube-videorna som du lägger upp på din blogg går att kolla på, bara så du vet.

2009-06-29 Kl: 23:01:49
URL: http://callmeemmi.blogg.se/
sofie skriver:

alice e bra :P

Trevlig sommar;)



Vill du få presentkort från Bianco eller din sko

Isåfall bli medlem och börja samla i hop poäng lätt

Allt är gratis och fungerar 100%.

Max 1 konto per person.



Gå in på länken



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1508



Finns även för kläder

Från H&M, JC eller Gina Tricot eller Nelly så samla i hop poäng det är enkelt och gratis gå in på:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2589

2009-06-30 Kl: 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0