Saturday? Feels just like a sunday..

Otroligt seg i min kropp, har suttit här nästan hela dagen, ätit och kollat film i mellan bara. Jag har fixar och trixat klart med bilderna jag tog på Nicolina och på Carro, skickade dem nyss till Sofia som snart lägger in dem på hemsidan, men jag uppdaterar er om det sen. Vad skulle jag ha gjort utan Sofia? Tackar gud för att du är snäll och hjälper lilla mig! Igår hade vi jätteroligt, jag körde till Lois och hämtade upp henne och hennes barndomsvän Natalie och vi drog vidare till Nuur (Anna) där vi började vår lilla förfest med ett gäng kompisar till som kom senare. Vi dansade, de drack, brände skivor och lyssnade på dem.. Vi hade roligt helt enkelt fram tills vi bestämde oss för att dra ner på stan vid ett tiden. Då blev de först bakom där Lois arbetskamrater hade personalfest, öppen bar så mina vänner passade på, även jag som satt och smuttade på mina alkoholfria drinkar, det är så gott! Vi drog vidare till tempel som vi ville in på men kom aldrig in eftersom det var fullt, men vi fick skylla oss själva vi kom ju aldrig iväg från Nuur heller.. Vi hade roligt så länge det varade hemma hos henne iallafall, hehe..
Nu ikväll ska jag nog träffa Lois och Nuur, vi ska kolla en film och mysa, de åker ju iväg till Rhodos i morgon, usch.. Kommer sakna er!! Nu ska jag äta efterrätt.. Vi hörs om en stund again..

xoxo, M



Lois och jag

looolo skriver:

gonna miss you too.

2009-06-20 Kl: 20:03:10
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0