Plåtning idag

jag och min vän Sarah har hållt på nu sedan vi kom hem, jag har sminkat och plåtat henne idag. Kom upp med en crazy idé efter att ha sett några bilder på en väns blogg, det blir ju ändå aldrig som orginalet och kopiera ska man aldrig göra, men jag blev väldigt fascinerad av bilderna jag såg och ville genast göra någonting i den stilen. Resultatet kommer upp så småning om. Det är iallafall specialeffekter med blod och massa äckligt...
Nu ska vi sätta oss ner och dricka lite kaffe och snacka skit sen ska Sarah till sin farfar på kalas och vi hinner inte se caught on camera, jag får se den själv antar jag för jag vill verkligen se den igen och det blir ju aldrig av, hehe.. Nu ska jag sminka Sarah lite snyggt, hon kunde inte gå hem i de jag gjorde nyss, haha!

Puss!

Lisa skriver:

Hej, ska till Helsingborg imorgon. Något speciellt ställe du tycker vi borde besöka? :D

2009-06-09 Kl: 23:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0