Lista

RANDOM...

1. Pierca näsan eller tungan? - Har i tungan och har haft i näsan men om jag skulle välja att göra om något så svarar jag tungan..
2. Vara seriös eller rolig? - Beror på tillfälle men för de mesta rolig tror jag ;p
3. Dricka röd eller grön mjölk? - röd, det kan ju lika gärna vara jordgubbsmjölk, så gott!
4. Tatuera dig eller göra piercing? - Tatuera, lätt! Fast jag vill ha en dermal anchor..
5. Brinna upp eller drunkna? - Usch..

6. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar, haha så farligt är det inte. Min mamma är faktiskt en av mina bästa vänner!


SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? - Yes!
2. Sol eller måne? - Sol
3. Vinter eller höst? - Höst
4. Vänster eller höger? - Höger
5. Soligt eller regn? - Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? vanilj


OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? - 19.49
2. Fullständigt namn? - Det går bra med Mirre ;)
3. Vart vill du bo? - Huvudstaden!
4. Hur många barn vill du ha? - Ett tror jag

5. Vill du gifta dig? - Nix!
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär
7. Har du ätit sushi? - Ja, och det var INTE gott

8. Favoritglass? - calippo lime som har utgått =/
9. Favoritmaträtt? - Pasta och någon god sås
10. Vad är ditt stjärntecken? - vattuman/fisk.. Argh, är född mitt i mellan datumet och de brukar variera helt från vart jag kollar mitt stjärntecken men oftast är det vattuman så jag håller mig till de.
12. Festa loss eller mysig hemma kväll? - Beror på helt.. Jag gillar båda!
13. Ögon och hårfärg? - Brun/gröna ögon och rött hår
14. Vispgrädde eller chokladsås? - Vispgrädde, yum!
15. Humör? - 


HAR DU DE SENASTE 48 TIMMARNA...
1. Kysst någon? - Nej
2. Sjungit? - Ja, det gör jag varjedag vid datorn..
3. Blivit kramad? - Jaa..
4. Känt dig fånig? -  Nej
5. Saknat någon? - Jaa
6. Dansat galet? - Jaaa, hahahaa
7. Klippt håret? - Nepp
8. Gråtit? - Yes.. 
9. Ljugit? - Nej

GREJER...
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Ehh.. Nej!
2. Har du en hund? - Nej.. Men skulle vilja ha om jag bara haft tid!
3. Sover du helst själv eller med någon? - Både och, beror på vilket humör man är på, men mysigt att sova med någon såklart
4. Tror du på spöken? - Ja
5. Saknar du eller älskar någon just nu? - Ja!! Klart..




Perfektion

Siri skriver:

fulländad perfektion <3 så vacker.

2009-06-15 Kl: 22:11:47
Mimi skriver:

HUFVUDSTADEN! <3

2009-06-15 Kl: 22:21:11
URL: http://starringmariam.blogg.se/
tess skriver:

Nu tar jag den här listan från dig hehe :D har så tråkigt så.

2009-06-16 Kl: 00:15:11
URL: http://jahtess.blogg.se/
Angelica skriver:

Vart vill du ha en dermal anchor ? :)

2009-06-16 Kl: 00:36:59
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Antonija skriver:

10. Vad är ditt stjärntecken? - vattuman/fisk.. Argh, är född mitt i mellan datumet och de brukar variera helt från vart jag kollar mitt stjärntecken men oftast är det vattuman så jag håller mig till de.



Jag också! För mig är det oftast lejonet men ibland även kräftan. haha

2009-06-16 Kl: 00:52:39
URL: http://eacjonsson.blogg.se/
Madeleine ♥ skriver:

Kul!



http://colourblue.blogg.se

2009-06-16 Kl: 09:35:51
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0