I'm home after a great day

Nu är jag hemma.. Jag, Lois och Nuur har haft en underbar dag i solen, först åkte jag och fixade lite med banken till företaget men sen åkte vi tillbaka till Louice och hämtade hennes fina chihuahua dogs och tog dem med till gröningen, på vägen ner hämtade vi även Anna och hennes kompis som vad DJ för oss tjejer igår, hehe.. Han skulle dock hem. Sen körde vi ner och slappade på gröningen vid havet och busade med Lady och Molly (hundarna).. Vi tog det lugnt i några timmar sen bestämde vi oss för att äta god mat på china town som också ligger i stan, där åt jag friterad kyckling med ris och sötsur sås som vanligt, supergott är det! Sen när vi skulle hem så åkte vi och hyrde en rulle "Pineapple express" som vi ska se nu ikväll, de kommer hem till mig om lite mer än en timme och jag ska hinna duscha, baka kladdkaka och plocka undan lite i rummet. Det var faktiskt Annas önskemål idag, hon sa att hon var sjukt sugen på min kladdkaka, hehe!
Jag fick en ny jobbtid nu, en på jobbet som frågade om jag kunde jobba för henne, så nu jobbar jag fredag, lördag och söndag sen ska jag på möte i morgon vid tio, efter de blir de beachen eller steka i trädgården hos Lois, de har en pool nu, så det blir nog att vi är där, eller så åker vi ut till min pappa där vi också har pool och badar där.. We'll see! Det är så skönt nu när det är sommar och sol, man blir så glad.. Anledningen till dålig uppdatering, men det förstår ni nog, man vill ju ta vara på alla dagar då det är fint när det kan bli kasst väder när som.. Nu ska jag ta ett ryck och så ska jag smsa Louice om att hon ska ta med sin kamera vi hade med på stranden idag så kan jag lägga upp lite bilder sen..

xoxo, M

Sofia Vienna skriver:

skönt med mera jobbtider!



sv: ja, vi måste komma igång med den snart (:

:*

2009-06-30 Kl: 20:21:42
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Sandfrid.blogg.se skriver:

sandfrid.blogg.se

sandfrid.blogg.se



mjaaaou

2009-06-30 Kl: 20:46:04
URL: http://sandfrid.blogg.se/
Benita skriver:

Enlig mig så suger filmen ni hyrt, jag köpte den i tron att den skulle vara super men istället är den töntig och överdriven och sånt gillar inte jag, hoppas ni tycker annolunda:)

2009-06-30 Kl: 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0